1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "I eat fruit, except for appl…

"I eat fruit, except for apples."

Traducere:Eu mănânc fructe, cu excepția merelor.

February 17, 2014

16 comentarii


Dementu

„except for apples” = cu excepția sau în afară de


fantomitzah

Este acceptată și varianta ”... în afară de mere”.


BugaIgor

лллшшб.,ву в на вы прибщнлшшлшш шшшшшшш. бог лльшш .п на саассссшшшп мммтттгрзшв


CitrinePla

Dar fruit nu e la plural >:(


FloriLeule

Fruit trebuie sa fie la plural - adica fruits ,fructe


FloriLeule

Mănânc fructe ,nu fruct


fantomitzah

Ba da. Vezi discuția de aici.


montaneugen

Logica ne spune ca mananca mai multe feluri de fructe, daca face exceptie la mere. Conform explicatiei dvs. nu ar fi mai potrivit in acest caz "fruits"?


Didi_Diana2

Nu . Deoarece in unele cazuri fruit inseamna si fruct si fructe


marimar7272

Va era lene sau foame de-o litera de n-ați scris fruits?


hutanu.gea

Zice FRUIT,nu FRUITS.


AlexandraC246397

Dar cui nu îi plac merele???

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.