"I eat fruit, except for apples."

Traducere:Eu mănânc fructe, cu excepția merelor.

February 17, 2014

19 comentarii


Dementu

„except for apples” = cu excepția sau în afară de

February 17, 2014

fantomitzah

Este acceptată și varianta ”... în afară de mere”.


CitrinePla

Dar fruit nu e la plural >:(


fantomitzah

Ba da. Vezi discuția de aici.


FloriLeule

Fruit trebuie sa fie la plural - adica fruits ,fructe


FloriLeule

Mănânc fructe ,nu fruct


montaneugen

Logica ne spune ca mananca mai multe feluri de fructe, daca face exceptie la mere. Conform explicatiei dvs. nu ar fi mai potrivit in acest caz "fruits"?


Didi_Diana2

Nu . Deoarece in unele cazuri fruit inseamna si fruct si fructe


marimar7272

Va era lene sau foame de-o litera de n-ați scris fruits?


hutanu.gea

Zice FRUIT,nu FRUITS.


AlexandraC246397

Dar cui nu îi plac merele???


EdaKurt4

Mamei mele nui plac merele


Gimini4

,,Fruit"are aceeasi forma pt.singular si plural,(la fel si :fish,sheep)


andrei.iordan

Nu e corect fructe pentru ca nu scrie fruits


thomasagud17

Eu mananc fructe, exceptand merele..asa am scris eu si era bine


Valentina55707

Eu mananc mere in afara de mere

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.