A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Tízig számolok."

Fordítás:I count to ten.

4 éve

7 hozzászólás


sazoo

I'm counting to ten szerinte hibás. Szerintetek?

3 éve

19tike

nem hibas, csak itt az egyszeru jelent gyakoroltatja. .

3 éve

oilboy

"I count up to ten" alak miért nem helyes?

4 éve

Shibelion

Nem vagyok benne biztos, hogy az vagy nem, és abban sem, hogy ilyen helyzetben lehet-e használni, de szerintem jelentheted.

4 éve

jozsef.kovacs

I count till ten-esetleg nem jo?

4 éve

Shibelion

(És most egy béna magyarázat következik:) Nem, mivel számolásnál nem a till-t/until-t használjuk, hanem a to-t.

So please, count to infinity now.

4 éve

karak74

One third infinity, two third infinity, three third infinity. Yuheee! I have reached to end! (Bocs, ha lefárasztottalak.)

1 éve