A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Dolgozunk, kivéve, ha esik."

Fordítás:We work except when it rains.

0
4 éve

19 hozzászólás


-Bagoly-

Nekem elfogadta ezt, pedig szerintem hibás, de leírtam, hogy lássam mire gondolt. Erre elfogadta.

We work, for, if it rain.

Arra rájöttem, hogy a rain eleve rains kellene, hogy legyen. Valaki hozzáértő megmondaná, hogy a többi jó-e? Mert így rosszul rögzül ha nem jó. :(

0
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

"Nekem elfogadta ezt, pedig szerintem hibás" Ez kb. olyan duma volt, mint: azt mondja rossz, pedig szerintem nem jó. * We work for if it rain - Dolgozunk nak ha ez eső. Azt, hogy ennek semmi értelme, azt jól írtad.... Helyesen: Ha esik, mi dolgozunk - If it rains we work.

-4
Válasz3 éve

-Bagoly-

Amikor most visszanézem, nem is értem miért így írtam, de köszi a lekezelő választ, ez mindig sokat lendít a lelkesedésemen. Amikor végképp nem tudom kifejezni magam, beírom a helytelen vagy félkész mondatot is a helyesre várva. De ezt csak én, buta kis kezdő szoktam, mindenki más kő profi gondolom. :)

14
Válasz3 éve

hannam1098

az it, az miért kell az eső előtt?

0
Válasz4 éve

patyo60

Mert az angoloknál ez egy hiányos mondat és ojasmit jelent hogy az(E/3) esik..de nem nevezik meg hogy the rain rains inkább rövidítenek it rains-re

0
Válasz3 éve

Zaza19112
Zaza19112

nem hallja amit mondok

0
Válasz2 éve

csabesz3

Megin szórakoztok?Heeee???

0
Válasz8 hónapja

csabesz3

Kösz igazán rendes tőletek, hogy sokadjára elfogadtátok a sokadik helyes válaszomat.

0
Válasz8 hónapja

Wow454

De miért raining?

0
Válasz7 hónapja

BernadettH1

Miért van többesszámban az esö?

-1
Válasz4 éve

robital

nem tobbes szam, hanem egyes szam harmadik szemely 's'

0
Válasz4 éve

tothcila
tothcila

"The rain is raining". Because the rain is a noun and verb too. In that sentence the rain is a verb in the third (neutral - "it") person in simple present tense. 2014.10.10

0
Válasz3 éve

Fricc85

we work except if rain. ez igy nem jo ?

-1
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Majdnem jó. We work if it rains. Így helyes.

-1
Válasz3 éve

SomaSurnyi

Nekem elfogadta a "we work except if it rains"

-1
Válasz3 éve

tothcila
tothcila

Elfogadta, mert jól írtad.

1
Válasz3 éve

SzakcsPalI

igy nem helyes? we are working, except when it rains

-2
Válasz4 éve

JudithMadai

Ugy is helyes! Vagy "We work..." vagy "We are working..." Ha nincs ott a szemelyes nevmas utan az "am", az "are" vagy az "is" akkor az ige utan nem teszunk -ing ragot.

3
Válasz4 éve

fectroll
fectroll

De.

0
Válasz3 éve