1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The elephants walk."

"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

February 17, 2014

46 Yorum


Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275


kara_karta1

Sen cok iyi yorum yapiyorsun selcen.yaptigin yorumlardan cok wey anliyorum.kara kartal sana twk eder


LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.


cihatvar

elephant(s) = they


Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)


MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez


RabiaifaEr

I you we they özneleri -s takisi almaz ve elephants tan önce they var. Bu yuzden walk -s takisi alirsa anlatim bozukluğu olur. Bir cümlede hem -s takisi hem de I you we they olursa olmaz.


Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz


CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(


tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p


aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((


suturi

Harika bir uygulama :))


Sena182823

Bence filler yurur mantikli


TarkBuraUz

İlla the demeye gerek varmı


mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.


xewnek

yürüyor diyebilmemiz için fiilin sonun ''ing'' eki getirilmesi şarttır diyebiliyorum walk yürüme/ walking yürümek yalnışım varsa düzeltin


elifGnyavu

3 tekilde walks olmasi gerekmezmi


gozde19072

neden fil yürür olmuyo ki çok saçma


SuleymanBu1

Telafuzda elephants tam sõylüyemiyorum


ZakirGndod

Fillerin yurudugunu herkes biliyo


doganipekciler

filler yürüyor yazdık ikiside aynı şey değil mi ya :D


enginztrk8

Cgggyhyuiyyyiobv.
V. Gy


irem388397

Arkadaşlar ben bu cümleyi anlamadım yardım eder misiniz?the elephants walks olması gerekmiyor mu çünkü he/she/it s takısı alır ve geniş zaman olduğuna göre?


ezgi291296

Bence cok kolay ama kafa karistiriyor


ege173625

Sikecem böyle soruyu


ZeynepSert6

Çoğul eki olduğu için walk oluyor


YTCANTAN

Seks seks direk seks


EbrErgn

Ben fil yürüyor dedim ama olmadi


nisaOlcay

Doğru cevap veriyorum yanlış diyor bu ne be sizde de aynı şey oluyormu ?


EmineTun4

Aynı şey bana da oldu. Dogru cvp verdim ama kirmizi yandi


HelinVarol1

Söyledim kabul etmedi olsun ben yaparım.


Bediha06

The elephants walk and run.


student617309

Arkadaşlar bu corena virüsü ile ilgili gelişme var mı?


berenproooo

The elephant it oznesine girer ve bu durumda s almalidir cunku ben burada she he ve it in s aldigini ogrendim okuldada oyle ogrendim


AysenIbrah

çok güzel uygulama

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.