1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The elephants walk."

"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

February 17, 2014

28 Yorum


Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275


kara_karta1

Sen cok iyi yorum yapiyorsun selcen.yaptigin yorumlardan cok wey anliyorum.kara kartal sana twk eder


LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.


cihatvar

elephant(s) = they


Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)


RabiaifaEr

They onlar demek yani herşey olabilir


MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez


RabiaifaEr

I you we they özneleri -s takisi almaz ve elephants tan önce they var. Bu yuzden walk -s takisi alirsa anlatim bozukluğu olur. Bir cümlede hem -s takisi hem de I you we they olursa olmaz.


Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz


CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(


tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p


aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((


mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.


ege173625

Sikecem böyle soruyu


YTCANTAN

Seks seks direk seks


EbrErgn

Ben fil yürüyor dedim ama olmadi


resulOlcay

Doğru cevap veriyorum yanlış diyor bu ne be sizde de aynı şey oluyormu ?


EmineTun4

Aynı şey bana da oldu. Dogru cvp verdim ama kirmizi yandi


HelinVarol1

Söyledim kabul etmedi olsun ben yaparım.


Bediha06

The elephants walk and run.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.