Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

4 yıl önce

53 Yorum


Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275

4 yıl önce

adem513553

Ck tesekkrler

1 ay önce

OsmanSEKER

Teşekkürler

4 yıl önce

LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.

3 yıl önce

cihatvar

elephant(s) = they

3 yıl önce

Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)

3 yıl önce

RabiaifaEr

They onlar demek yani herşey olabilir

1 ay önce

Mrvp6

Eger -s eki almışsa olur

2 yıl önce

MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez

1 yıl önce

mehmetyavuzz

Belirttiğiniz gibi he/she/it de s takısı alır fakat cogullarda almaz.

3 yıl önce

Emre9680

Aynen cogulda almaz

3 yıl önce

RabiaifaEr

I you we they özneleri -s takisi almaz ve elephants tan önce they var. Bu yuzden walk -s takisi alirsa anlatim bozukluğu olur. Bir cümlede hem -s takisi hem de I you we they olursa olmaz.

1 ay önce

Esma681724

Katılıyorum

3 yıl önce

seftalilipankek

Bence de senin dediğin gibi olmalı

2 yıl önce

Mrvp6

Özne -s eki almış yani they oluyor Filler onlar anladın mı

2 yıl önce

AhmKarlas

Teşekkürler

2 yıl önce

Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz

3 yıl önce

CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(

3 yıl önce

aksanur0

yanı

2 yıl önce

ElifNur948273

Meraba soyadin sayin no acaba

1 yıl önce

tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p

2 yıl önce

aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((

3 yıl önce

mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.

3 yıl önce

YunusAltun4

Filler ucar oley

2 yıl önce

YTCANTAN

Seks seks direk seks

11 ay önce

BloodyMary580279

Bilemiyrem

7 ay önce

suturi

Harika bir uygulama :))

3 yıl önce

Sena182823

Bence filler yurur mantikli

3 yıl önce

TarkBuraUz

İlla the demeye gerek varmı

3 yıl önce

xewnek

yürüyor diyebilmemiz için fiilin sonun ''ing'' eki getirilmesi şarttır diyebiliyorum walk yürüme/ walking yürümek yalnışım varsa düzeltin

2 yıl önce

elifGnyavu

3 tekilde walks olmasi gerekmezmi

2 yıl önce

gozde19072

neden fil yürür olmuyo ki çok saçma

2 yıl önce

SuleymanBu1

Telafuzda elephants tam sõylüyemiyorum

2 yıl önce

ZakirGndod

Fillerin yurudugunu herkes biliyo

2 yıl önce

doganipekciler

filler yürüyor yazdık ikiside aynı şey değil mi ya :D

2 yıl önce

enginztrk8

Cgggyhyuiyyyiobv.
V. Gy

2 yıl önce

irem388397

Arkadaşlar ben bu cümleyi anlamadım yardım eder misiniz?the elephants walks olması gerekmiyor mu çünkü he/she/it s takısı alır ve geniş zaman olduğuna göre?

2 yıl önce

elifnehir5

evet yurur

2 yıl önce

ezgi291296

Bence cok kolay ama kafa karistiriyor

1 yıl önce

ege173625

Sikecem böyle soruyu

1 yıl önce

ZeynepSert6

Çoğul eki olduğu için walk oluyor

1 yıl önce

HasanAlbay7

kardeşim filler amuda kalkar yazmış asfjgfjhg

1 yıl önce

Servet518292

Bazen cümleye "the" yazıyor bazen yazmıyor bileniniz varmı arkadaşlar

1 yıl önce

FurkanTek2

Yesssssss

1 yıl önce

burcinb00

Fil yürür neden olmuyor?

1 yıl önce

cancim1950

Filler yürür olucaktı

3 yıl önce

fatihcesur

Yururler demek niye yanlis

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Türkçede kişi insan değilse eylem tekil olmalıdır.

4 yıl önce

Berkcanztr

Walkı wak diye çevirdi direk vak dedi yani :(

4 yıl önce

OsmanSEKER

Filler yürürler de doğru olmalı mıydı?

4 yıl önce

zeyneptore

hayır insan değilse tekil oluyor

3 yıl önce