"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

4 yıl önce

20 Yorum


Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275

4 yıl önce

adem513553

Ck tesekkrler

2 ay önce

LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.

3 yıl önce

cihatvar

elephant(s) = they

3 yıl önce

Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)

3 yıl önce

RabiaifaEr

They onlar demek yani herşey olabilir

3 ay önce

MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez

1 yıl önce

RabiaifaEr

I you we they özneleri -s takisi almaz ve elephants tan önce they var. Bu yuzden walk -s takisi alirsa anlatim bozukluğu olur. Bir cümlede hem -s takisi hem de I you we they olursa olmaz.

3 ay önce

mehmetyavuzz

Belirttiğiniz gibi he/she/it de s takısı alır fakat cogullarda almaz.

3 yıl önce

Emre9680

Aynen cogulda almaz

3 yıl önce

Yasin12033

Dogru

3 hafta önce

Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz

3 yıl önce

CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(

3 yıl önce

tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p

2 yıl önce

aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((

3 yıl önce

mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.

3 yıl önce

YunusAltun4

Filler ucar oley

3 yıl önce

YTCANTAN

Seks seks direk seks

1 yıl önce

BloodyMary580279

Bilemiyrem

8 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.