Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

0
4 yıl önce

50 Yorum


Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275

16
Cevap ver14 yıl önce

OsmanSEKER

Teşekkürler

-2
Cevap ver4 yıl önce

LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.

4
Cevap ver3 yıl önce

cihatvar

elephant(s) = they

8
Cevap ver3 yıl önce

Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)

5
Cevap ver2 yıl önce

Mrvp6

Eger -s eki almışsa olur

-2
Cevap ver2 yıl önce

MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez

1
Cevap ver1 yıl önce

mehmetyavuzz

Belirttiğiniz gibi he/she/it de s takısı alır fakat cogullarda almaz.

0
Cevap ver2 yıl önce

Emre9680

Aynen cogulda almaz

1
Cevap ver2 yıl önce

Esma681724

Katılıyorum

-1
Cevap ver2 yıl önce

seftalilipankek

Bence de senin dediğin gibi olmalı

-1
Cevap ver2 yıl önce

Mrvp6

Özne -s eki almış yani they oluyor Filler onlar anladın mı

-1
Cevap ver2 yıl önce

AhmKarlas

Teşekkürler

-1
Cevap ver1 yıl önce

Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz

4
Cevap ver3 yıl önce

CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(

3
Cevap ver3 yıl önce

aksanur0

yanı

-3
Cevap ver2 yıl önce

ElifNur948273

Meraba soyadin sayin no acaba

-1
Cevap ver1 yıl önce

tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p

3
Cevap ver2 yıl önce

aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((

2
Cevap ver2 yıl önce

mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.

0
Cevap ver2 yıl önce

YunusAltun4

Filler ucar oley

0
Cevap ver2 yıl önce

YTCANTAN

Seks seks direk seks

0
Cevap ver9 ay önce

BloodyMary580279

Bilemiyrem

0
Cevap ver4 ay önce

suturi

Harika bir uygulama :))

-1
Cevap ver3 yıl önce

Sena182823

Bence filler yurur mantikli

-1
Cevap ver3 yıl önce

TarkBuraUz

İlla the demeye gerek varmı

-1
Cevap ver3 yıl önce

xewnek

yürüyor diyebilmemiz için fiilin sonun ''ing'' eki getirilmesi şarttır diyebiliyorum walk yürüme/ walking yürümek yalnışım varsa düzeltin

-1
Cevap ver2 yıl önce

elifGnyavu

3 tekilde walks olmasi gerekmezmi

-1
Cevap ver2 yıl önce

gozde19072

neden fil yürür olmuyo ki çok saçma

-1
Cevap ver2 yıl önce