"The elephants walk."

Çeviri:Filler yürür.

February 17, 2014

26 Yorum


Selcen_Ozturk

Türkçede özne insan değilse yüklem tekil olmak zorundadır, yürürler anlatım bozukluğu olur burada https://www.duolingo.com/comment/1504275

February 26, 2014

kara_karta1

Sen cok iyi yorum yapiyorsun selcen.yaptigin yorumlardan cok wey anliyorum.kara kartal sana twk eder

July 4, 2019

adem513553

Ck tesekkrler

September 13, 2018

LifeHunter99

Walk'ın walks olması gerekmezmi?Çünkü he/she/it oluyor gibi elephants.

June 21, 2015

cihatvar

elephant(s) = they

June 23, 2015

Hatice336367

İnsan disi varliklar icin de "they" diyebiliyor muyduk? :)

September 2, 2015

RabiaifaEr

They onlar demek yani herşey olabilir

August 23, 2018

MahmutIi

Eğer özne s takısı alıyorsa fiile s takısı gelmez

March 23, 2017

RabiaifaEr

I you we they özneleri -s takisi almaz ve elephants tan önce they var. Bu yuzden walk -s takisi alirsa anlatim bozukluğu olur. Bir cümlede hem -s takisi hem de I you we they olursa olmaz.

August 23, 2018

mehmetyavuzz

Belirttiğiniz gibi he/she/it de s takısı alır fakat cogullarda almaz.

September 22, 2015

Emre9680

Aynen cogulda almaz

October 6, 2015

Yasin12033

Dogru

November 17, 2018

Alperen914322

Bi sinavda ciksa bu soru , filler yuruyor yapardim . Genis z oldugunu nasil anlariz

August 7, 2015

CutenOrthern

filler yürürler niye olmuyo ikiside aynı anlam sayılır :(

February 22, 2015

tarkserin

Doğru yaptim ama walk in yürümek oldugunu unutmusum sanırım :p

February 16, 2016

aylinerkan

Filler yerine fil yazmışım of yaaa :*((

September 9, 2015

mngkmn

Filler yürür mü hiç fil dediğin uçar.

August 23, 2015

YunusAltun321

Filler ucar oley

November 28, 2015

ege173625

Sikecem böyle soruyu

December 25, 2016

YTCANTAN

Seks seks direk seks

October 29, 2017

BloodyMary580279

Bilemiyrem

March 16, 2018

GlmserErgi

Ben fil yürüyor dedim ama olmadi

March 26, 2019

DenizSiraa

Aynen

July 10, 2019

resulOlcay

Doğru cevap veriyorum yanlış diyor bu ne be sizde de aynı şey oluyormu ?

September 25, 2019

HelinVarol1

Söyledim kabul etmedi olsun ben yaparım.

October 12, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.