"Ben yemek yaptığımda o yiyor."

Çeviri:Wenn ich koche, isst er.

November 2, 2016

6 Yorum
Tartışma kilitli.


mike93795

Er isst wenn ich koche neden olmadı


goronlant

Wenn'in anlami ingilizcedeki "if" ile ayni degil miydi?


ex_contributor

hayır, wenn Almancada hem eğer (if) hem -dığı zaman (when) anlamına gelir


enanasya

Wenn koche ich, er isst olmuyor mu?


humetin

Yemek yaparsam yer.


bayiskele

wenn ich koche essen isst er neden olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.