Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You look just like your mother."

Çeviri:Sen tam annene benziyorsun.

4 yıl önce

22 Yorum


bilalguler5

Burada just neden look like ın arasina giriyor look like just veya just look like olsa olmaz mi

4 yıl önce

hobim

Peki , tam annen gibisin nasıl denir ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

You are just like your mother

4 yıl önce

hobim

Teşekkür ederim

4 yıl önce

MerveNAL

"You just look like your mother ". Desek olmaz mi

4 yıl önce

ibrahimsu

Ben bu cümleyi anlamadım:) Benzemek diye bir kelime geçmiyor ama cümlede?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

look like benzemek demek

4 yıl önce

irempsash
irempsash

Gözükmek ve görünmek aynı şeyler değil mi ? Neden cevabım kabul edilmedi ?

4 yıl önce

atakanmert1

Niye "tam" dedik anlamadım

4 yıl önce

hobim

just yüzünden

4 yıl önce

metinkahra1

Just aynen anlamina geliyor mu. Sadece annene benziyorsun anlamina gelmez mi

4 yıl önce

salihcohaz

araya look girmesi benzer ligin fiziksel görünüşe ilişkin olduğunu ifade etmek için

4 yıl önce

Kuyruksuzprimat

sen annen gibi bakıyorsun olmaz mı ?

4 yıl önce

AbdullahFu5

:D

3 yıl önce

gpekyalcin

Tam olarak annene benziyorsun niye olmuyor ?

4 yıl önce

Eser_Mehmet

Look: gorunmek, like:gibi, look like:gibi gorunmek just:sadece oyle olunca sadece biri gibi gorunmenin turkce karsiligi tam onun gibi olmak ondan baskasina benzememek anlami cikiyor. Arka planda dil kimyasi evrim geciriyor uyarlamafan olmuyor.

4 yıl önce

Enessezer97

gözükmek kabul edilmiyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bu yüzden testim yandı.

1 yıl önce

ramazanbisi

sen tam senin annene benziyorsun diye bir cümle olmaz türkçede

3 ay önce

UmutUGUR3

Sen tam annen gibisin. Ayni annene benziyorsun. Neden olmuyorlar. Bir cok yerde bu sekilde kullaniliyor halbuki

3 ay önce

-PJM-

"Look just like" bir kalıp mı?

2 ay önce

Ayhan306643

-Sen tam olarak annene benziyorsun- dedim kabul görmedi

1 ay önce

sonterekeme
sonterekeme

Sen yalnızca annene benziyorsun

1 ay önce