1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You look just like your moth…

"You look just like your mother."

Çeviri:Sen tam annene benziyorsun.

February 17, 2014

29 Yorum


bilalguler5

Burada just neden look like ın arasina giriyor look like just veya just look like olsa olmaz mi


Eser_Mehmet

Look: gorunmek, like:gibi, look like:gibi gorunmek just:sadece oyle olunca sadece biri gibi gorunmenin turkce karsiligi tam onun gibi olmak ondan baskasina benzememek anlami cikiyor. Arka planda dil kimyasi evrim geciriyor uyarlamafan olmuyor.


MerveNAL

"You just look like your mother ". Desek olmaz mi


Malik_Enes

Sen sadece annen gibi görünüyorsun ile sen annen gibi sadece görünüyorsun arasındaki fark vurguyu yükleme yaklaştırmaktır.


hobim

Peki , tam annen gibisin nasıl denir ?


Selcen_Ozturk

You are just like your mother


hobim

Teşekkür ederim


metinkahra1

Just aynen anlamina geliyor mu. Sadece annene benziyorsun anlamina gelmez mi


irempsash

Gözükmek ve görünmek aynı şeyler değil mi ? Neden cevabım kabul edilmedi ?


Ayhan306643

-Sen tam olarak annene benziyorsun- dedim kabul görmedi


lorienaw

Katılıyorum aynı anlama geliyor ama kabul etmiyor


YakupOnal

look just like = tam/tıpkı benzemek,, look like just = sadece benzemek. Not: Mantıklı açıklaması budur heral.


ibrahimsu

Ben bu cümleyi anlamadım:) Benzemek diye bir kelime geçmiyor ama cümlede?


Selcen_Ozturk

look like benzemek demek


gpekyalcin

Tam olarak annene benziyorsun niye olmuyor ?


atakanmert1

Niye "tam" dedik anlamadım


hobim

just yüzünden


salihcohaz

araya look girmesi benzer ligin fiziksel görünüşe ilişkin olduğunu ifade etmek için


Enessezer97

gözükmek kabul edilmiyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bu yüzden testim yandı.


umutugr

Sen tam annen gibisin. Ayni annene benziyorsun. Neden olmuyorlar. Bir cok yerde bu sekilde kullaniliyor halbuki


-PJM-

"Look just like" bir kalıp mı?


sonterekeme

Sen tam annene benziyorsun (annen gibi görünüyorsun). Burada just tam anlamında kullanılmış sanırım. Kelime anlamları arasında (tam) da var. Zaten "look like" gibi görünmek demek.


osmanakbiy

Sen tam annen gibi bakiyorsun.. nasil deriz..


HakanSait

Sen tıpkı annene benziyorsun.


BernaMeri

Siz sadece anneniz gibi gorunuyorsunuz degil mi hicbir sey anlamadim bu cumleden


TeknoSanat

Sen tam annen gibi görünüyorsun. 'Sadece' yok kelimede .


TeknoSanat

Just ın sadece manasıda var. Ama benim dediğimide kabul etti


zbRWPC2F

Sen sadece annene benziyorsun Yanlış mı


murattemurtr

Sen sadece annen gibi görünüyorsun. / Sen tam annene benziyorsun. :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.