1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You look just like your moth…

"You look just like your mother."

Çeviri:Sen tam annene benziyorsun.

February 17, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

bilalguler5

Burada just neden look like ın arasina giriyor look like just veya just look like olsa olmaz mi

April 13, 2014

MerveNAL

"You just look like your mother ". Desek olmaz mi

May 16, 2014

hobim

Peki , tam annen gibisin nasıl denir ?

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

You are just like your mother

February 17, 2014

hobim

Teşekkür ederim

February 17, 2014

Eser_Mehmet

Look: gorunmek, like:gibi, look like:gibi gorunmek just:sadece oyle olunca sadece biri gibi gorunmenin turkce karsiligi tam onun gibi olmak ondan baskasina benzememek anlami cikiyor. Arka planda dil kimyasi evrim geciriyor uyarlamafan olmuyor.

August 25, 2014

ibrahimsu

Ben bu cümleyi anlamadım:) Benzemek diye bir kelime geçmiyor ama cümlede?

March 26, 2014

Selcen_Ozturk

look like benzemek demek

March 26, 2014

metinkahra1

Just aynen anlamina geliyor mu. Sadece annene benziyorsun anlamina gelmez mi

June 22, 2014

irempsash

Gözükmek ve görünmek aynı şeyler değil mi ? Neden cevabım kabul edilmedi ?

August 29, 2014

atakanmert1

Niye "tam" dedik anlamadım

May 8, 2014

hobim

just yüzünden

May 16, 2014

salihcohaz

araya look girmesi benzer ligin fiziksel görünüşe ilişkin olduğunu ifade etmek için

June 23, 2014

Kuyruksuzprimat

sen annen gibi bakıyorsun olmaz mı ?

August 8, 2014

AbdullahFu5

:D

August 10, 2015

gpekyalcin

Tam olarak annene benziyorsun niye olmuyor ?

August 20, 2014

Enessezer97

gözükmek kabul edilmiyor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bu yüzden testim yandı.

July 11, 2017

ramazanbisi

sen tam senin annene benziyorsun diye bir cümle olmaz türkçede

June 9, 2018

umutugr

Sen tam annen gibisin. Ayni annene benziyorsun. Neden olmuyorlar. Bir cok yerde bu sekilde kullaniliyor halbuki

June 10, 2018

-PJM-

"Look just like" bir kalıp mı?

July 3, 2018

Ayhan306643

-Sen tam olarak annene benziyorsun- dedim kabul görmedi

July 31, 2018

sonterekeme

Sen tam annene benziyorsun (annen gibi görünüyorsun). Burada just tam anlamında kullanılmış sanırım. Kelime anlamları arasında (tam) da var. Zaten "look like" gibi görünmek demek.

August 23, 2018

osmanakbiy

Sen tam annen gibi bakiyorsun.. nasil deriz..

October 8, 2018

HakanSait

Sen tıpkı annene benziyorsun.

October 10, 2018

BernaMeri

Siz sadece anneniz gibi gorunuyorsunuz degil mi hicbir sey anlamadim bu cumleden

December 4, 2018

TeknoSanat

Sen tam annen gibi görünüyorsun. 'Sadece' yok kelimede .

December 24, 2018

TeknoSanat

Just ın sadece manasıda var. Ama benim dediğimide kabul etti

December 27, 2018

zbRWPC2F

Sen sadece annene benziyorsun Yanlış mı

February 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.