Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The dogs eat rice."

Çeviri:Köpekler pilav yer.

1 yıl önce

49 Yorum


ugur_1.6

özne -it olduğu için fiile -s takısı gelmesi gerekmez mi?

1 yıl önce

StellaMerlo

Evet özne -it ama orada fark ederseniz çoğul eki olan s takısı var. Dogs. Çoğul eki bulunduğundan dolayı fiile (eat) -s takısı gelmez.

1 yıl önce

ugur_1.6

teşekkürler

1 yıl önce

StellaMerlo

Rica ederim.

1 yıl önce

ecebravo

Köpekler et ve kemik yer ama burada (ne alakaysa artık) pilav yiyor vay bee her şeyi yiyen köpek te varmış demekki.

1 yıl önce

BahadrAgad

evet

7 ay önce

aie575999

pilav ve pirinç aynı anlama mı geliyor

1 yıl önce

StellaMerlo

Kullanımına göre farklılık gösterir.

1 yıl önce

QuasimodoTR

It is not same meaning actually. Pilav is the name of the dish. Rice is the name of pulse like the bean.

10 ay önce

Erdem34986

evet aynı anlam

9 ay önce

serkant11

Eata çis mi diyor

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

okunuş doğru, "iit" gibi

1 yıl önce

gunayozkan

Ulan bende herkes the dogs tan falan bahsediyor diye bir bakayım dedim adamlar köpeğin pilav yemesine takılmışlar hayret.

1 yıl önce

SabriyeMut

Köpek pilav yemez

1 yıl önce

canber0

rice pirinç demek

1 yıl önce

KaanMemi

Fark etmez, ya Pilav ya da Pirinç.

7 ay önce

kerem200632

ikisi aynı ama pişirmeden pirinç yiyemezler

10 ay önce

muhammet384774

Kopek pilav yermi

1 yıl önce

OktayByklo

Pilavdan donenin kasigi kirilsin

1 yıl önce

Aysel872383

Arkadaşlar cumle içerisinde yeni soz gelerse sari rengde geler ustune tiklarsaniz anlamini gosterer. Dikkat etmediyseniz ben soyleyim

1 yıl önce

1esmasahin

Oooo afiyet bal şeker olsun

10 ay önce

ECE125693

Ben cumleyi dogru bildim ama köpek pilav yermi

9 ay önce

GalaxyGala253869

Yazık lan pilav kuru kuru yoğurtsuz mu yenir aaaa

8 ay önce

KayaEmre3

Allahımmmmm taktiginız şeye bakın zaten cümle oñemli degil sen anliyomuwun anlamiyomuwun evet bazi kopekler eryemez ama ingilizcede ene alakasi var bu cumleyi kullanmis sormus bildiysen bildin bilemediys3n caliss

1 yıl önce

hilal405620

Dualingocum aklına bu cümle fikri nasıl geldi bilmiyorum ama tebriği hak ettin

1 yıl önce

umitincedayi

Pilav ustu tavuk yiyormus hemde :)

1 yıl önce

RekLii

Zıkkımın pekini yesin o köpek..

8 ay önce

kevserkonuk

pirinç pilavı köpeğe nasip olmaz :)

7 ay önce

AyYiyenKz

Demek onların köpekleri yiyomuş köpeklerin işi yok pilav yiyolar yakında pilavcı olurlar

7 ay önce

KaanMemi

köpekler gerçekten pilav yermi??

7 ay önce

ilham110027

Ilk defe duydum ki kopekler pilav yerler. Ne kadar aptalca cümle

7 ay önce

USTAYalm1

Benimkide yiyor

7 ay önce

Jungkook123123

Kopek bizden yi yemek yiyio:)))))))

6 ay önce

Melis68536

the dogs are eat rice

6 ay önce

Merve706946

1.5 iskenderide unutmamak lazim tabii:)

6 ay önce

KeremKorkmaz7

köpekler pilav mı yer?!?!?!?!?!?!?!??!??!?!??!???!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!??!?!?!?!??!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????!?!??!?!!?

6 ay önce

nadir1971

Nn

5 ay önce

SelenSancak

Kopek pilav yiyormus ;)))

5 ay önce

defnegaye

Yazamadın

5 ay önce

elif1234563

Köpekler pilav yer yazdım yanlış çıktı Bu arada köpek besliyeniniz var mı? Köpekler pilav yermi

4 ay önce

Eyll587751

Cevap köpekler pilav yer

4 ay önce

ingilizbir1

Bizimki yiyo bida istiyo

4 ay önce

Re.Candost

Rice s takısı almıyor peki pilavları çevrisi nasıl oluyor

3 ay önce

TunaAcm

Ya önemli olan köpeğin pilav yeyip yemedigimi konumuz ingizce ben yanlış yaptım nerde hata yaptığı mı öğrenebilmek adina yorumlara baktım da herkes köpeğin pilav yemesine takmış

1 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

pilav canım cekdi afjbv

1 ay önce

Ayan861997

Ulan kopek pilav yer mi hic

2 hafta önce

Asr464450

İtler pilav yer dediğimde niye kabul etmiyor????

2 hafta önce

Irem688754

Köpekler pilav yer mi

6 gün önce

Lumi84
Lumi84

Tamam pilav kelimesini öğrendik zaten birazda farklı kelimeler olsa. Köpek et yer. Kedi balık yer vs

5 gün önce