"The dogs eat rice."

Çeviri:Köpekler pilav yer.

2 yıl önce

63 Yorum


ugur_1.6

özne -it olduğu için fiile -s takısı gelmesi gerekmez mi?

2 yıl önce

StellaMerlo

Evet özne -it ama orada fark ederseniz çoğul eki olan s takısı var. Dogs. Çoğul eki bulunduğundan dolayı fiile (eat) -s takısı gelmez.

1 yıl önce

ugur_1.6

teşekkürler

1 yıl önce

StellaMerlo

Rica ederim.

1 yıl önce

ecebravo

Köpekler et ve kemik yer ama burada (ne alakaysa artık) pilav yiyor vay bee her şeyi yiyen köpek te varmış demekki.

1 yıl önce

BahadrAgad

evet

1 yıl önce

FrhadGzlov

Evet knk

4 ay önce

gunayozkan

Ulan bende herkes the dogs tan falan bahsediyor diye bir bakayım dedim adamlar köpeğin pilav yemesine takılmışlar hayret.

2 yıl önce

aie575999

pilav ve pirinç aynı anlama mı geliyor

2 yıl önce

StellaMerlo

Kullanımına göre farklılık gösterir.

1 yıl önce

QuasimodoTR

It is not same meaning actually. Pilav is the name of the dish. Rice is the name of pulse like the bean.

1 yıl önce

FrhadGzlov

True

4 ay önce

Erdem34986

evet aynı anlam

1 yıl önce

serkant11

Eata çis mi diyor

2 yıl önce

Selcen_Ozturk

okunuş doğru, "iit" gibi

2 yıl önce

SabriyeMut

Köpek pilav yemez

2 yıl önce

canber0

rice pirinç demek

2 yıl önce

KaanMemi

Fark etmez, ya Pilav ya da Pirinç.

1 yıl önce

kerem200632

ikisi aynı ama pişirmeden pirinç yiyemezler

1 yıl önce

muhammet384774

Kopek pilav yermi

2 yıl önce

OktayByklo

Pilavdan donenin kasigi kirilsin

1 yıl önce

Aysel872383

Arkadaşlar cumle içerisinde yeni soz gelerse sari rengde geler ustune tiklarsaniz anlamini gosterer. Dikkat etmediyseniz ben soyleyim

1 yıl önce

1esmasahin

Oooo afiyet bal şeker olsun

1 yıl önce

ECE125693

Ben cumleyi dogru bildim ama köpek pilav yermi

1 yıl önce

GalaxyGala253869

Yazık lan pilav kuru kuru yoğurtsuz mu yenir aaaa

1 yıl önce

KayaEmre3

Allahımmmmm taktiginız şeye bakın zaten cümle oñemli degil sen anliyomuwun anlamiyomuwun evet bazi kopekler eryemez ama ingilizcede ene alakasi var bu cumleyi kullanmis sormus bildiysen bildin bilemediys3n caliss

1 yıl önce

hilal405620

Dualingocum aklına bu cümle fikri nasıl geldi bilmiyorum ama tebriği hak ettin

1 yıl önce

umitincedayi

Pilav ustu tavuk yiyormus hemde :)

1 yıl önce

RekLii

Zıkkımın pekini yesin o köpek..

1 yıl önce

kevserkonuk

pirinç pilavı köpeğe nasip olmaz :)

1 yıl önce

AyYiyenKz

Demek onların köpekleri yiyomuş köpeklerin işi yok pilav yiyolar yakında pilavcı olurlar

1 yıl önce

KaanMemi

köpekler gerçekten pilav yermi??

1 yıl önce

ilham110027

Ilk defe duydum ki kopekler pilav yerler. Ne kadar aptalca cümle

1 yıl önce

USTAYalm1

Benimkide yiyor

1 yıl önce

Jungkook123123

Kopek bizden yi yemek yiyio:)))))))

1 yıl önce

Melis68536

the dogs are eat rice

1 yıl önce

Merve706946

1.5 iskenderide unutmamak lazim tabii:)

1 yıl önce

KeremKorkmaz7

köpekler pilav mı yer?!?!?!?!?!?!?!??!??!?!??!???!??!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!?!?!?!??!?!??!?!?!?!??!?!??!?!??!?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????!?!??!?!!?

1 yıl önce

nadir1971

Nn

11 ay önce

SelenSancak

Kopek pilav yiyormus ;)))

11 ay önce

defnegaye

Yazamadın

11 ay önce

elif1234563

Köpekler pilav yer yazdım yanlış çıktı Bu arada köpek besliyeniniz var mı? Köpekler pilav yermi

10 ay önce

Eyll587751

Cevap köpekler pilav yer

10 ay önce

ingilizbir1

Bizimki yiyo bida istiyo

10 ay önce

Re.Candost

Rice s takısı almıyor peki pilavları çevrisi nasıl oluyor

10 ay önce

TunaAcm

Ya önemli olan köpeğin pilav yeyip yemedigimi konumuz ingizce ben yanlış yaptım nerde hata yaptığı mı öğrenebilmek adina yorumlara baktım da herkes köpeğin pilav yemesine takmış

7 ay önce

__ThE__MoNsTeR__

pilav canım cekdi afjbv

7 ay önce

Ayan132004

Ulan kopek pilav yer mi hic

6 ay önce

Asr464450

İtler pilav yer dediğimde niye kabul etmiyor????

6 ay önce

Irem688754

Köpekler pilav yer mi

6 ay önce

Lumi84

Tamam pilav kelimesini öğrendik zaten birazda farklı kelimeler olsa. Köpek et yer. Kedi balık yer vs

6 ay önce

Zehra15263

Köpek nasıl pilav yer?

6 ay önce

RanaKara3

Köpekler vegan olmuş

5 ay önce

RanaKara3

Köpekler vegan olmuş

5 ay önce

ht7GK3

Yok yav

5 ay önce

enes218934

Pirinç yer şeklinde de olmaz miydi acaba??

5 ay önce

Elifece2009

Bana az once ingilizceye cevir dedi simdi türkçesini yap diyor bu ne abicim ya nasil bir saçmalık:D

4 ay önce

metin239108

Köpekler kurufasulye pilav salata ayran yer de hayde çevirin bunu da

2 ay önce

Merih254707

Köpekler pilav üstü döner yer.

2 ay önce

Batuhan251235

Dogs eat rice . Yerine neden The dogs eat rice ? Yani tamam the belirti olarak geliyor ama burda genel anlamda bir kopeklerden bahsediliyorsa neden Dogs eat rice değil ? Lutfen aciklar misiniz ? ? Instadan bana yazin batuhanhay

1 ay önce

yeim924947

Kopekler hic pilav yer mi?

3 hafta önce

rem602041

Her b*kta pilav yiyo la

3 hafta önce

mehmet448540

Ya eat yerler eats yer demek neden hep boyle ters köşe yapıyorlar!

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.