"It is coffee, but you like it."

Fordítás:Ez kávé, de te azt szereted.

4 éve

14 hozzászólás


abner012

Példamondatok györgye.

4 éve

bo44

A kávét nem lehet kedvelni?

4 éve

[törölt felhasználó]

    Egyet ertek,amnezias volt a ficko vagy mi, ez igy total magyartalan


Maminti.
    Maminti.

    Nem magyartalan. Behozom a kávét, te megkérdezed, hogy teát hoztam-e. Én azt válaszolom, "Ez kávé, de te azt szereted!" Ezeket a mondatokat mindig bele kell képzelni egy szituációba, így önmagukban időnként valóban furcsának hatnak.

    4 éve

gyula701

    Ez rendben is van, de aki még csak itt tart az angollal való ismerkedéssel, annak elég nehéz elvonatkoztatni. Kb. 5 percig próbáltam összerakni, még csaltam is egy kicsit - megnéztem mit ajánl a webfordítás >>" Ez kávé, de te vagy mint ez."-... nem sikerült összehozni-:(

    4 éve

Solt101

    A furcsa az, hogy nekem elfogadta azt, "de te szereted ezt", nos igy mar nagyon ertelmetlen es plusz akkor most "ezt" vagy "azt" jelenti, ebben az esetben nem mindegy hogy melyikre gondolunk.

    3 éve

aptg.gabi
    aptg.gabi

    Ráadásul a legördíthető menü nem ajánl fel szereted/kedveled lehetőséget csak az olyan, mint.. verziót! Jelentem, ha esetleg még nem történt meg. :)

    4 éve

Maminti.
    Maminti.

    Azért a "like" elég közkeletű szó, szerintem kevés ember van, aki nincs tisztában a jelentésével. És ha egyenként lefordítod a szavakat, egyértelmű, hogy a "szeret/kedvel" a megoldás és nem az "olyan mint".

    4 éve

aptg.gabi
    aptg.gabi

    Itt arról volt szó, hogy egy kezdő, aki csak ezzel foglalkozik (duolingo) és nem használ más segítséget (nyelvkönyv, szótár, ismerős (aki tud angolul) nem biztos, hogy tudja ezt Lásd gyula701.

    4 éve

Maminti.
    Maminti.

    Nem tudom, szerintem ez a mondat nem nehéz egy kezdőnek sem (én is az vagyok!) csak logikusan kell gondolkodni. Ezeket a szavakat már tanultuk. Ugye a mondat első része egyértelmű: ez kávé, a you like csak azt jelentheti, hogy szereted, kedveled (mert az "olyan vagy mint" = you are like).

    4 éve

aptg.gabi
    aptg.gabi

    gyula701 8 "Ez rendben is van, de aki még csak itt tart az angollal való ismerkedéssel, annak elég nehéz elvonatkoztatni. Kb. 5 percig próbáltam összerakni, még csaltam is egy kicsit - megnéztem mit ajánl a webfordítás >>" Ez kávé, de te vagy mint ez."-... nem sikerült összehozni-:(" Szerintem ez magáért beszél! Mellékesen, ha az egérrel legördíted a like fordítását itt (ebben a példában) az általam fent leírtakat adja meg. Nem olyan emberről beszéltem, aki már túl van kb a 10. szinten, hnem a most induló tanulókról, aki nem bíik a saját tudásában inkább a "duo" által ajánlott jelentésnek. Valljuk be engem a mai napig is megtéveszt ingatag tudásomban, de ha Téged nem, akkor: good for you! :) örülök. a maga részéről lezártam a témát nem a saját véleményemet szajkóztam, hnem egy élő példát hoztam fel. "Viszlát és kösz a halakat!" :D

    4 éve

Maminti.
    Maminti.

    Egyáltalán nem vagyok olyan magabiztos, csak hát pont ez a mondat nekem nem okozott problémát. (A halas idézeted nem értem, ahogy a fiam mondaná "nem vágom") :D

    4 éve

aptg.gabi
    aptg.gabi

    Az idézet csak egy könyvcím semmi különös! :) További jó tanulást!

    4 éve

Maminti.
    Maminti.

    Látod, minden jó valamire! :D Megnéztem a Libri.hu-n, és nahát, hiszen ez Douglas Adams könyve! Azonmód meg is rendelem ;)

    4 éve
    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.