"She drinks water or milk."

Fordítás:Vizet vagy tejet iszik.

4 éve

6 hozzászólás


hanus.jozsef

Issza a vizet vagy a tejet. Miért nem jó?

4 éve

LightmanHUN

Mert nem 'the water' és 'the milk' szerepel a mondatban.

4 éve

haliho2

Nem értem

1 éve

Miroljuba

Nem kéne kérdőjel a végén?

4 éve

LightmanHUN

Ha kérdés lenne, akkor kéne

4 éve

FodorZselyke

Azt irom hogy tejet vagy vizet iszik de nem jó mert nem mindegy hogy TEJET VAGY VIZET iszik vagy az hogy VIZET VAGY TEJET iszik

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.