1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Előtte megtaláltuk a szállod…

"Előtte megtaláltuk a szállodát."

Fordítás:We had found the hotel.

February 17, 2014

13 hozzászólás


KicsiVikk

ooo rajottem a logikajukra.. de hova irjam meg hogy segitsek vele masoknak? ha a magyar mondatban benne van hogy elotte vagy barmi idohatarozo ami utal ra hogy ez egy vmi mas cselekvesnel regebbi tett akkor az lesz a befejezett mult. Baromi eroltetett, amikor maga a szabaly ugy szol, hogy "ket" tagmondat kozul a regebbit irjuk igy... itt meg sehol nincs ket tagmondat. na kialtotta a pusztaba :)


Tyavoda

A megoldásból kimaradt a "before"!!!


BluGain

we had found the hotel before?


EvaDemjan

Úgy tudom hogy a befejezett igeidő és before egy mondatban már sok. Vagy befejezett igeidőt használunk, és ez önmagában jelenti azt hogy "előtte- azelőtt- addigra már stb." Vagy egyszerű múltat használunk a before-ral. "we found the hotel before" és "we had found the hotel"


40PE

Így van, sok. De ezért mi a fenének teszik bele magyarul hogy ELŐTTE? Helytelen az egész kijelentés szokás szerint.


mahromek

Egyetértek - nagyon erőltetettek a magyar fordítások, de talán azért van, hogy a jelentése jobban "bebetonozódjon" :)


mahromek

Így igaz!!!! Ezzel az angolok leegyszerűsítették a kommunikációt. Ez hasonló ahhoz, hogy az angolban nincs dupla tagadás. (nem ettem semmit HELYETT: nem ettem valamit)


StealthFig

Nem mert a had szolgál az azelőtt és az ezelőtt kifejezésére


40PE

Ez ugy szar ahogy van. Pont. Előtte... Hogy a jó istenbe lett nekik ebből We had found...? Ez símán múlt időben megtalál. Semmi előtte nincs itt! Istenem...


mahromek

Sima múltat csak akkor használhatunk, ha van utána időhatározó (megmondjuk, mikor történt)


Petiatti

Most "előtte" vagy nem. :/ Valami nem stimmel.


eniko.rakusz

beforral is elfogadják....


peternagy105101

más nyelvben is létezik hasonló .el kell fogadni és használni

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.