A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Előtte megtaláltuk a szállodát."

Fordítás:We had found the hotel.

4 éve

13 hozzászólás


KicsiVikk

ooo rajottem a logikajukra.. de hova irjam meg hogy segitsek vele masoknak? ha a magyar mondatban benne van hogy elotte vagy barmi idohatarozo ami utal ra hogy ez egy vmi mas cselekvesnel regebbi tett akkor az lesz a befejezett mult. Baromi eroltetett, amikor maga a szabaly ugy szol, hogy "ket" tagmondat kozul a regebbit irjuk igy... itt meg sehol nincs ket tagmondat. na kialtotta a pusztaba :)

4 éve

BluGain

we had found the hotel before?

4 éve

EvaDemjan

Úgy tudom hogy a befejezett igeidő és before egy mondatban már sok. Vagy befejezett igeidőt használunk, és ez önmagában jelenti azt hogy "előtte- azelőtt- addigra már stb." Vagy egyszerű múltat használunk a before-ral. "we found the hotel before" és "we had found the hotel"

4 éve

40PE

Így van, sok. De ezért mi a fenének teszik bele magyarul hogy ELŐTTE? Helytelen az egész kijelentés szokás szerint.

3 éve

mahromek

Egyetértek - nagyon erőltetettek a magyar fordítások, de talán azért van, hogy a jelentése jobban "bebetonozódjon" :)

1 éve

mahromek

Így igaz!!!! Ezzel az angolok leegyszerűsítették a kommunikációt. Ez hasonló ahhoz, hogy az angolban nincs dupla tagadás. (nem ettem semmit HELYETT: nem ettem valamit)

1 éve

StealthFig

Nem mert a had szolgál az azelőtt és az ezelőtt kifejezésére

2 éve

Tyavoda

A megoldásból kimaradt a "before"!!!

3 éve

40PE

Ez ugy szar ahogy van. Pont. Előtte... Hogy a jó istenbe lett nekik ebből We had found...? Ez símán múlt időben megtalál. Semmi előtte nincs itt! Istenem...

3 éve

mahromek

Sima múltat csak akkor használhatunk, ha van utána időhatározó (megmondjuk, mikor történt)

1 éve

Petiatti

Most "előtte" vagy nem. :/ Valami nem stimmel.

3 éve

eniko.rakusz

beforral is elfogadják....

3 éve

peternagy105101

más nyelvben is létezik hasonló .el kell fogadni és használni

1 éve