A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I exercise."

Fordítás:Edzek.

0
4 éve

6 hozzászólás


szepezsu

a gyakorlok és a gyakorolok az ugyanazt jelenti szerintem

3
Válasz4 éve

Hencsi25

A Gyakorlom azert szebben hangzik.

3
Válasz3 éve

Adam_Szabo

Mindazonáltal helytelen, amennyiben nem egy bizonyos dolgot gyakorol a gyakorló. "Gyakorlok" valamit (alanyi ragozás), vagy "gyakorlom" azt a dolgot, pl. "gyakorlom a gólpasszt" (tárgyas ragozás). Mivel nem ikes ige, ezért a kijelentő mód egyes szám első személyű ragozásban van alanyi ragozás. (Ellentétben pl. az "alszom", "eszem", "iszom" valamit igékkel.)

2
Válasz3 éve

Benci.andi

azt írtam, hogy gyakorolok -mire a válasz:helyes, de egy másik megoldás:gyakorolok :-)

1
Válasz4 éve

Unauna1

Ahogy összehasonlítom, azért a te megoldásod is elmegy!

0
Válasz3 éve

takivagyok
takivagyok

Edzik ikes ige.

1
Válasz3 éve