Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Ποιός πάει στο εξωτερικό;"

Μετάφραση:Who goes abroad?

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


MiltiadisA1

my answer is : who does go to abroad Where is the mistake?

πριν από 6 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Όταν ρωτάμε «ποιος έκανε;» (υποκείμενο), δεν χρησιμοποιούμε συνήθως το do.

Έτσι λέμε Who goes ...? και όχι Who does go ...?, το οποίο θα ήταν εμφατικό -- μήπως κάτι σαν «άρα ποιος πάει» ή «ποιος άραγε πάει».

Και δε λέμε to abroad, αφού το abroad από μόνο του σημαίνει «στο εξωτερικό» (και σαν τόπο και σαν διεύθυνση: I live abroad; I am going abroad).

πριν από 6 μήνες

jerry1235gr

Egrapsa "Who goes in abroad " kai mou to pire lathos!

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Ε, ναι, αφού είναι λάθος.

Το "abroad" είναι επίρρημα εδώ και σημαίνει μόνο του "στο εξωτερικό".

πριν από 1 χρόνο

spdl79
spdl79
Mod

"who is going abroad?" is currently marked as incorrect, general strengthening on web.

As is "who goes overseas" and "who is going overseas".

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

It's been noted! ^.^

πριν από 6 μήνες