1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Ποιός πάει στο εξωτερικό;"

"Ποιός πάει στο εξωτερικό;"

Μετάφραση:Who goes abroad?

November 2, 2016

6 σχόλια


MiltiadisA1

my answer is : who does go to abroad Where is the mistake?


mizinamo

Όταν ρωτάμε «ποιος έκανε;» (υποκείμενο), δεν χρησιμοποιούμε συνήθως το do.

Έτσι λέμε Who goes ...? και όχι Who does go ...?, το οποίο θα ήταν εμφατικό -- μήπως κάτι σαν «άρα ποιος πάει» ή «ποιος άραγε πάει».

Και δε λέμε to abroad, αφού το abroad από μόνο του σημαίνει «στο εξωτερικό» (και σαν τόπο και σαν διεύθυνση: I live abroad; I am going abroad).


jerry1235gr

Egrapsa "Who goes in abroad " kai mou to pire lathos!


mizinamo

Ε, ναι, αφού είναι λάθος.

Το "abroad" είναι επίρρημα εδώ και σημαίνει μόνο του "στο εξωτερικό".


spdl79
Mod
Plus

"who is going abroad?" is currently marked as incorrect, general strengthening on web.

As is "who goes overseas" and "who is going overseas".


Dimitra956826

It's been noted! ^.^

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.