1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Is the newspaper recent?"

"Is the newspaper recent?"

Çeviri:Gazete yeni midir?

February 17, 2014

19 Yorum


TCGozdeOzg

Neden new değil de recent?


mesafeler

New de kabul ediliyor.


_BuGRa_

"Recent" daha çok 'son çıkan, son zamanlarda, en yakın gelecekte' anlamlarında bir sıfat olarak "yeni" kelimesini karşılıyor. Tam anlamı kullanıldığı cümle bütünlüğüne göre küçük değişiklikler gösterebilir. "Recent magazine = Son çıkan(yeni) dergi" "Recent year = Geçen(en son) yıl" "In recent years = Son yıllarda" "Recent history = Yakın tarih"


falconblue

"yeni gazete mi?" nasıl görüküyor ordan?


mostradamos

bu gazeteyi işaret etmek gibi biraz. is it the recent newspaper. yeni olanın gazete mi olduğunu soruyorsun bu şekilde.


sedat620808

Recent kullanılması benim anladığım bugünkü sayısı mı yani bu gün çıkan gazete anlamında. New olsaydı benim anladığım var olmayan bir gazete yayına başlamış olacaktı... Doğru mu


Velikaraki

recent teriminin İngilizce Türkçe sözlükte anlamı {s} son Son zamanlarda tembelleştim. - I've been sluggish recently.

Son zamanlarda, bilgisayar kullanımında artan çeşitlilik, ofis alanlarının çok ötesine uzandı. - Recently, the increasing diversity of computer use has extended far beyond the realms of the office.

yakın O, oldukça yakın zamanda oldu. - It happened quite recently.

Yakın zamana kadar o odada ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu. - I had no idea what was in that room until recently.

{s} son günlerdekison zamanlarda New York ve Tokyo arasında doğrudan uçuşlar son zamanlarda başlamıştır. - Direct flights between New York and Tokyo commenced recently.

Son zamanlarda, ona maaş çekini zamanında vermiyorlar. - Recently, they have not been giving her her paycheck on time.

{s} yeni Başvuru formunuza yeni bir fotoğrafınızı tutturun. - Attach a recent photograph to your application form.

O, son zamanlarda jipini yeni bir Mersedesle değiştirdi. - He recently traded in his jeep for a new Mercedes.

en son Bu sözlük en son sürüm değil. - This dictionary isn't the most recent version.

En son diş randevun ne zamandı? - When was your most recent dental appointment?

yakında olan (İnşaat) yakın zamandakiyeni (olmuş) (Denizbilim) holosendördüncü zamana recently geçenlerde recentness yeni vuku bulma yeni olmuş güncel yakında olmuş {s} yeni, yakında olmuş, sontaze.

Yukarıda gördüğünüz üzere " recent" kelimesinin birden fazla anlamı vardır. Bir anlama takılı kalırsanız işin içinden çıkamazsınız.


alibutik

daha ne kadar yeni kelime öğrenecem merak edeyorum . recent yeni anlamına geliyormuş. vaybeeeee


zzzzeynep

Yanliz kendi okuduguna da yanlis diyor.


leylaakbay1

Recent anlamı son diye ćikiyor cevirilerdr.yeni nasil oldu


[aktif olmayan kullanıcı]

    Arkadaşlar new ile recent arasındaki farktan ziyade o gazete yeni mi? İle o gazete yeni miydi ? arasindaki farkı tartışalım bence.cunku yeni mi ? Çevirisini kabul etmedi Duolingo...


RamazanDem5

    o gazete yeni mi ? yanlış bi cümle değill demii


savasxxx

    "Is that newspaper recent?" Sizin dediğiniz bu şekilde olabilir mi? Ben de "o gazete yeni mi?" cevabı vermiştim.


Magenon

    lingot isteyen?

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.