"Zij zijn niet van jou."

Vertaling:They are not yours.

4 jaar gelden

4 opmerkingen


verschuerenjean

is dat niet juist they are not off yours

4 jaar gelden

Lavinae
Lavinae
Mod

Nee, die vorm bestaat niet in het Engels. :)

Bovendien betekent 'off' met twee f's meestal 'uit' en 'of' met één f 'van':

Je doet het licht uit = You turn the light off.

Die kaart is van Duitsland = That map is of Germany.

4 jaar gelden

Arend547255

They en She is het zelfde

11 maanden geleden

El2theK
El2theK
Mod
  • They = meervoud = Zij zijn
  • She = enkelvoud = Zij is
11 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.