Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am going to remember Pedro."

Çeviri:Ben Pedro'yu hatırlayacağım.

1 yıl önce

5 Yorum


SertanTeke1

ölmüş mü

11 ay önce

WECANMAKE

"ben hatirlayacagim pedro." yazdim kabul etmedi. sanki karsisindaki pedro'ya soyler gibi.

bu da cevap olamaz mi? veya bu cumle dedidim anlamda soylense yanlis mi olur?

pedro'nun onune bir sey getirilse daha kolay olmaz mi?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Pedro'ya söyleseydik, Pedro'dan önce virgül olurdu.

"I am going to remember, Pedro. "

evet noktalama işaretleri bazen çok önemli

1 yıl önce

ayseyamac60

anımsamakla hatırlamak eş anlamlı sözcüklerdir,

10 ay önce

NoyanVurgu

Unutmayacagim olmuyor sacmalik işte

9 ay önce