Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Oni nie są ptakami."

Tłumaczenie:They are not birds.

4 lata temu

15 komentarzy


Brunet.

They are not a birds też nieprawidłowo :-(

4 lata temu

krzykowskij

"a"/"an" dodajemy tylko w l. pojedynczej :)

4 lata temu

Veterinarius

A "the" nie moze byc?

3 lata temu

LucasKey2

a/an NIE wstawiamy: przed rzeczownikami w liczbie mnogiej, jeśli wstawiamy słówka określające ilość (many, some, itd.) przed rzeczownikami niepoliczalnymi, jeśli pojawia się- mój, twój, jego, jej nasz itd. (my, your, his, her, our) NIE używamy.

3 lata temu

vCXIqFNh

W liczbie mnogiej nie można pisać a lub an. Dozwolone jest the ):

2 miesiące temu

Gajmar1

Bez a

5 miesięcy temu

Morella1234

Czemu they're ?

3 lata temu

LRobak
LRobak

Ponieważ "They are" można skrócić do "They're" podobnie jak "You are" do "You're" itp.

3 lata temu

StanisawSz11

Napisalem dobrze a oceniono jako źle

1 miesiąc temu

JuliaBaa

Zaznaczyłam poprawne a mam źle

3 lata temu

olciawin

A jak zaznaczyłaś?

3 lata temu