1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kadın bize öder."

"Kadın bize öder."

Çeviri:The woman pays us.

February 17, 2014

22 Yorum

Konu önem sırasına göre

muallim57

to us yazdığımda neden kabul etmiyor

June 8, 2014

incikin_

Maalesef bu edatların (prepositions) sağı solu belli olmuyor. Hangi fiillerin edatla/hangi edatla, hangi fiillerin edatsız kullanıldığı zamanla akılda kalıyor.

Mesela şu fiilleri yanlarındaki edatla kabullenmeliyiz:
wait for somebody (birini beklemek)
speak to somebody (biriyle konuşmak)
believe in somebody (birine inanmak/güvenmek)

oysa:
pay somebody (birine ödemek)
hate somebody (birinden nefret etmek)
trust somebody (birine güvenmek)
help somebody (birine yardım etmek)

September 2, 2016

darkfear

İsyan yok isyan yok :-D

April 3, 2014

AHMETMURAT1

to us neden olmuyor??

September 17, 2014

salih321

"The woman pays to us" olmasi gerekmiyor mu

August 24, 2014

Remziakyld

The woman pays to us yazdım kabul etmedi önceki soruda benzer cevapta 'to me' yazıyordu neden kabul etmiyor

October 15, 2015

Nurah955063

Başında neden a harfi gerekli?

September 2, 2016

incikin_

Bu cümlede "a" yazmanıza gerek yok. "The woman" olarak çevirmek zorundayız; çünkü Türkçe cümleye bakarak karşımızdaki kişinin hangi kadından bahsettiğimizi bildiğini anlıyoruz. Ya o an aynı ortamda bulunduğumuz bir kadın; ya da daha önce sözü geçmiş, belli bir kadın.

"Kadın bize öder."
(=The woman pays us.)

September 2, 2016

byninja

the woman turns us yazan nadir kişiyim. düz mantık.

November 13, 2016

AhmetYasin702819

The woman pays for us. doğrusu budur neden kabul etmedi.....

May 1, 2017

FiruzeVirl

neden she kabul edilmiyor

July 6, 2017

GenghisKhan.1

The woman pays our yazsak kabul editor mi yine acaba?

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

önceki bütün sorularında da cevap verdiğim gibi, burada "objective pronoun" gerekli, olmaz! lütfen aç oku biraz bu konuyu. internetten bakabilirsin mesela buradan: http://www.ingilizcem.org/content/grammer/temel-ingilizce-konulari/ingilizce_kisi_sahis_nesne_zamirleri_subject_object_pronouns_ornek_cumleler.html

February 17, 2014

kubramerteski

"The woman pays we" neden olmuyo mesela?

February 7, 2015

NoisyNight

senin yazdığın "kadın biz öder" anlamına geliyor. "bize" demen için us kullanmak zorundasın...

September 14, 2015

kubramerteski

"The woman pays we" neden olmuyo mesela?

February 7, 2015

incikin_

We ----- Us ------Our
= Biz -- Bizi/bize -- Bizim

"Bize" dediğimiz için "us" kullandık.

September 2, 2016

tarabyali

Bir kadın öder ne demek

March 22, 2015

remFeyzael2

Neden pay olmuyor da oays oluyor?

February 7, 2018

ZaferEmreD

The woman us pays olmaz mı

August 19, 2019

atilkan

she pays us yazdım, neden yanlış anlamadım?

September 27, 2015

SudenazLev

The

December 11, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.