"Azok halak."

Fordítás:They are fish.

February 17, 2014

13 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


siriq

Those are fishes, nem?


DorinaKovc16

A mondat azt jelenti h ok halak nem azok halak


nyusziagyar

A "fishes" halfajtákat jelent, a fish többesszámban is fish.


BlankaSz1

Miért nem "those fish,,? Köszönöm a válaszokat! :)


BlankaSz1

És egyébként le is ellenőriztem (fordítóban) és nem volt jó:(. Szóval aki tud nekem választ adni arra, hogy miért nem "those fish,, annak nagyon köszönom


Gabett

Beírtam h those are fishes, a those are-t nem, de a fishest elfogadta. Néha nagyon nem értem, mit akar tőlem...


evibevi

Those are fish | Those are fishes -t is elfogadja a program


p.agnesibo

Én meg véletlenül lehagytam az y a theyről erre az egészt hibásnak veszi!


KatalinEri3

A halak az tárgy nem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.