"Azok halak."

Fordítás:They are fish.

4 éve

7 hozzászólás


siriq

Those are fishes, nem?

4 éve

nyusziagyar

A "fishes" halfajtákat jelent, a fish többesszámban is fish.

4 éve

agreti

AZ THOSE!!!

4 éve

CostiaKitti

miért nem those?

4 éve

CostiaKitti

miért nem those?

4 éve

Gabett

Beírtam h those are fishes, a those are-t nem, de a fishest elfogadta. Néha nagyon nem értem, mit akar tőlem...

4 éve

evibevi

Those are fish | Those are fishes -t is elfogadja a program

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.