A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Azok halak."

Fordítás:They are fish.

0
4 éve

7 hozzászólás


siriq

Those are fishes, nem?

2
Válasz4 éve

nyusziagyar

A "fishes" halfajtákat jelent, a fish többesszámban is fish.

0
Válasz4 éve

agreti

AZ THOSE!!!

1
Válasz4 éve

CostiaKitti

miért nem those?

0
Válasz4 éve

CostiaKitti

miért nem those?

0
Válasz4 éve

Gabett

Beírtam h those are fishes, a those are-t nem, de a fishest elfogadta. Néha nagyon nem értem, mit akar tőlem...

0
Válasz4 éve

evibevi

Those are fish | Those are fishes -t is elfogadja a program

0
Válasz3 éve