1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich lese um zu lernen."

"Ich lese um zu lernen."

Çeviri:Ben öğrenmek için okuyorum.

November 2, 2016

7 Yorum


farukzeynep

Burada "um zu" yerine "für" kullanamaz mıyız?

November 2, 2016

mizinamo

Kullanamayız.

November 7, 2016

unutmaz

Neden?

August 4, 2017

mizinamo

Çünkü Almancada, fiil ile bir neden göstermek için "für" kullanmaz.

"Ich lese für lernen" yanlış.

August 4, 2017

unutmaz

teşekkürler

August 4, 2017

MuslumEsma

zu ne zaman kullanılır

October 24, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.