"He eats."

Tłumaczenie:On je.

February 17, 2014

30 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


anna635026

A dlaczego eats przez s


Sylwia0809

Dlatego ze to 3os.l.poj


Monika9876543210

Ponieważ w 3os.l.poj dodaje się "s" np. I eat , I drink You eat , You drink

He eats, He drinks She eats, She drinks It eats,It drinks

We eat, We drink You eat,You drink They eat, They drink


oliwka561907

Ponieważ jest to trzecia osoba liczby pojedynczej. A np. było by bez,, s " gdy była by to np. pierwsza osoba liczby pojedynczej.


_Antek_Pl_

To jest dziwne że można pisać bez spacji a i tak zalicza


RaMQro

W ogole nie słuchać "he". Mowi jak "she". Beznadziejnie jest to wymawiane!


Jakub44781

Dla mnie to brzmi jak she a nie he


Ryszard410746

U mnie było She a nie He


Syniooka

Słychać she nie he


Krzysiek840296

Wyraźnie lektor wypowiada she zamiast he


WojtekWojt515224

Czy tylko ja słyszę she


FreddyS457413

na mojim urządzeniu pokazało tylko HE a odpowiedzi to były eats drink eat? prosze poprawić ten błąd :(


Yola448704

Z trzech słów do wyboru: "eats", "drink", "eat", tylko "eats" dotyczy
czasownika dla 3 osoby "he", z którą stanowi nierozerwalną całość:
"He eats" - Je. Słowa "drink" oraz "eat" dotyczą... pozostałych osób.


Alicja475747

A ty używasz brzydkich słów


KOT_M1_PL

Kto? Jeżeli odpisujesz do konkretnej osoby używaj obcji "Odpowiedz"


dance2tran

Tłumaczenie 'on spożywa' zostało ocenione jako błędne. Wtf?


VanityRabbit

Wow co za... Wtf...


TusiA93

Powinno mi zaliczyć


1Gosia83

Dlaczego się tak nazywa


Andrzeju4

Wyraznie słychać she..


_Arkadiusz_

Fajniy ten lektor, taki sepleniący..


wieslawa234585

Wiesława mam problem z wymową lektorki ona mówi she a ma być he

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.