1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Consider the color purple."

"Consider the color purple."

Fordítás:Gondold meg a lila színt!

February 17, 2014

21 hozzászólás


szonyeg

Nincs is felkiálltó jel


zetorka

mert az angolban nem kell a felszólításhoz felkiáltójel


szbende

Ez mitől felszólítás? A "Megfontolja a lila szint." miért nem jó?


szbende

Ja, nincs személyes névmás.


Harga

Van az a magyar fordításban, mert oda kell!


Maminti.

Inkább: "Fontold meg a lila színt"


fectroll

Ezt már elfogadja.


Anima0

Én a consider jelentésén akadtam fent, ti meg itt pepecseltek a színekkel. Hát ez van.


zetorka

de miért? pont tegnap hallottam így a consider-t a sorozatban amit nézek...


abcdrhje72

Vedd a szint lilának miért nem jó??? noob duolingo


Revand

A consider jelenti azt is, hogy tekintettel van vmire, tekintetbe vesz vmit.


barnak01

Mi a különbség "color" és a "colour" között? Vagy csak rosszul írtam?


tien761

A lila színt azelőtt kellett volna megfontolni, mielőtt tehénre festették volna(Milka)! :D


Lillus661

a vedd számításba a lila színt miért nem jó?


kiskiralyka

Már megint nincs felkiáltó jelem. Engem ez eléggé zavar!!!!!!!!


TthGbor382995

A lila angolul violet


MartonGeza

Érdekes a DUO! Itt elfogadta, mert TUDJA, hogy a "purple" "bíbor"-t is jelent, de ha a lilát nem "purple"-nak fordítom, hanem pl. a jellemzőbb "violet"-nek, akkor elutasítja és csak a "purple" kell neki.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.