Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We want to write a note."

Переклад:Ми хочемо написати записку.

1 рік тому

3 коментарі


vosaul

Щось я геть заплутався... А як буде "ми хочемо ПИСАТИ записку" ?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Так і буде. :) Не намагайтеся віднаходити 100% відповідники доконаності чи недоконаності дії у двох мовах, вони розвивалися практично незалежно одна від одної, тому форма дієслова, яка в англійській мові відповідає за завершеність дії, цілком може відповідати українському дієслову недоконаного виду і навпаки, те ж саме стосується і речень - потрібно щоразу розглядати ситуацію в цілому, а це приходить тільки з практикою. В даному ж реченні вжито саме "написати" просто через те, що такий вираз є більш характерним для описання подібної ситуації в українській мові, ніж зі словом "писати".

1 рік тому

vosaul

дякую :)

1 рік тому