"Where is your neighborhood?"

Fordítás:Merre van a környéked?

4 éve

18 hozzászólás


st46

Hogyhogy hol van: hát a szomszédban!

4 éve

patakiadri

Én is ki vagyok akadva ezen az értelmetlen mondaton :D Mert ha azt kérdezné, hogy merrefelé lakom, akkor okés...

4 éve

BLacee
BLacee

Csatlakozom ugyanezzel a véleménnyel. Amúgy kíváncsi lennék egy angol használ-e ilyen kérdést...

4 éve

johalasz46

OK!

1 éve

papoo47
papoo47

Mindenkivel egyetèrtek.

4 éve

aptg.gabi

Gondolom ez egy angol kifejezés arra, hogy Melyik környéken laksz? :)

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Eredetileg "szomszédságod"-at írtam, de olyan idétlenül hangzott, hogy átjavítottam. A helyesnek ítélt fordítás nem életszerű, mondhatnám idétlen.

4 éve

tucite

Merre van a te környéked? Én így fordítottam, elfogadta. Pl. ha tudom a címedet, de nem tudom a város melyik részén van.

3 éve

brigittacsilla

Merre, ez szimpatikus nekem. Merre van a szomszedsagod? Vagy: Hol vannak a szomszedaid?

3 éve

Vica58

Az még elképzelhető lenne,hogy Where is your neighbour? Hol van a szomszédod?( Mert épp kerestem és nem volt otthon)Ennek legalább lenne értelme!

4 éve

danna6868

Szerintem is értelmesebb a Hol van a szomszédod? a hol van a szomszédságod értelmetlen....

4 éve

johalasz46

Ez is OK!

1 éve

Mamika51

Ez egy ostoba kérdés?

4 éve

tunde.kova3

Miért nem jó a szomszéd?

4 éve

taki_6
taki_6

mert a szomszéd=neighbour

3 éve

viktor618322

10 évente egyszer használjuk a szomszédság szót

1 éve

TothAgota

Értelmetken mondat!

10 hónapja

ChristinaR691483

Hm... Nehezen ertelmezheto? Mit jelentene ez valojaban?

9 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.