Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Dzień dobry paniom!"

Tłumaczenie:Hello, ladies!

1 rok temu

9 komentarzy


HaPpY0921

Dla mnie hello to cześć.Kto tak sądzi łapka w górę.

1 rok temu

Mariusz218034

Hello to jest cześć a nie dzień dobry

1 rok temu

angielski762349

A nie może być good day ?

1 rok temu

MaksMarszalek

good day to znaczy dobry dzień.

1 rok temu

Piter432

Nieprawda. „Good day” także oznacza „Dzień dobry”.

1 rok temu

WarsawWill
WarsawWill

Tak. W moim zdaniem "hello" jest racziej cześć.

1 rok temu

RobertMurawski
RobertMurawski

niestety nie uznaje

6 miesięcy temu

JuliaBiern1

Przyczytałam panom

1 rok temu

pietia8

Czemu nie: Good morning, ladies? Hello brzmi dość nieformalnie.

6 miesięcy temu