1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ne zaman istersen makarna ye…

"Ne zaman istersen makarna ye."

Çeviri:Eat pasta whenever you want.

February 17, 2014

28 Yorum

Konu önem sırasına göre

EzgiZeynep

you eat pasta whatever you want yazınca neden kabul etmedi ? ilk you neden hatalı ?

February 17, 2014

Selcen_Ozturk

o zaman emir cumlesi olmaktan cikar

February 17, 2014

CmlGndz

Bunun da doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum.Türkçede biri bunu söylese emir olarak değil izin veya öneri olarak düşünürsün.

October 10, 2014

Selcen_Ozturk

burada dil bilgisi açısından emirden bahsediyoruz zaten. eğer "you eat" yazarsak "yersin" olur, izin ve öneriyle alakası olmaz

November 4, 2014

KbraNazTra

İngilizceyi türkçe gibi düşünme

January 31, 2018

saminurbaki

whatever ne istersen de ondan :) whoever kimi istersen olduğu gibi whenever ne zaman istersen

April 16, 2015

ferdi48130

Ye diye emir cümlesi olduğu için, Eat ile başlıyoruz.

November 16, 2015

irem372516

Başta eat olcakta ondan

March 21, 2016

Begmclskn

Pasta degince aklima direk pasta geliyo ya :))

June 23, 2015

omeresen

Macaroni neden kabul edilmiyor?

November 29, 2014

abcinkir

Macaroni makarna çeşidi ve burada herhangi bir makarna çeşidinden ziyade sadece makarnadan bahsediliyor.

September 11, 2015

atifcandemir

"Ne zaman istersen makarna yersin . " (You eat pasta whenever you want ) bu alıştırma da sisteme koyulursa sanki daha iyi olacak diye düşündüm .

November 24, 2016

Csk381831

Ben "whenever you want eat pasta" şeklinde yazdım kabul etti.

December 19, 2017

mervekutluk

Cok buyuk sacmalik eat the pasta whenever you want cumlesini kabul etmedi rezalet

January 31, 2015

DefneKolay

Çünkü belli bir makarnadan bahsedilmiyor. Öyle olsa ne zaman istersen makarna"yı" ye der, belli bir makarnadan bahsedildiğini vurgulardı

February 4, 2015

puduhepa.h

Ayni sorular cikip duruyor

September 10, 2015

Ezgi226742

Benim cevabimin neresini anlamadi whenever you want eat the pasta

January 16, 2017

Gldanebra

When eat pasta you want yazdim ne den olmadi

January 15, 2018

magaEliMem

Neden sadece when olmadi

March 30, 2018

Bra595232

You eat pasta whenever you want yazmıştım.bunu da kabul etseydi soruyu geçip yoluma devam etseydim.

July 17, 2018

talan144080

When you want to eat pasta yazdım doğru kabul etti

September 29, 2018

AydinManav

Whenever you want to eat pasta. Whenever you would like to eat pasta. İkisi de olur.

November 20, 2018

OsmanOcn

when you want you eat pasta. neden olmaz

January 7, 2019

basten85361

Hatali soru

March 24, 2019

isa352868

You eat paste when you want. Doğru ercüme değilmi

April 9, 2019

fatih73785

you eat pasta whenever you want olması gerekmiyor mu?

June 24, 2019

NuviVine

Biri "when, while, that, whenever" kelimelerinin nerde ve nasıl kullanıldığını söylermi?

June 25, 2019

volkan_turker

"You eat pasta when you want" neden kabul etmiyor?

September 4, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.