1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ne zaman istersen makarna ye…

"Ne zaman istersen makarna ye."

Çeviri:Eat pasta whenever you want.

February 17, 2014

35 Yorum


EzgiZeynep

you eat pasta whatever you want yazınca neden kabul etmedi ? ilk you neden hatalı ?


Selcen_Ozturk

o zaman emir cumlesi olmaktan cikar


saminurbaki

whatever ne istersen de ondan :) whoever kimi istersen olduğu gibi whenever ne zaman istersen


ferdi48130

Ye diye emir cümlesi olduğu için, Eat ile başlıyoruz.


irem372516

Başta eat olcakta ondan


reniparker

Whatever her ne demek whenever ne zaman demek


Begmclskn

Pasta degince aklima direk pasta geliyo ya :))


atifcandemir

"Ne zaman istersen makarna yersin . " (You eat pasta whenever you want ) bu alıştırma da sisteme koyulursa sanki daha iyi olacak diye düşündüm .


omeresen

Macaroni neden kabul edilmiyor?


abcinkir

Macaroni makarna çeşidi ve burada herhangi bir makarna çeşidinden ziyade sadece makarnadan bahsediliyor.


Csk381831

Ben "whenever you want eat pasta" şeklinde yazdım kabul etti.


puduhepa.h

Ayni sorular cikip duruyor


Ezgi226742

Benim cevabimin neresini anlamadi whenever you want eat the pasta


magaEliMem

Neden sadece when olmadi


zeynep181693

(Pasta diyince aklıma rulo pasta geldi .)


mervekutluk

Cok buyuk sacmalik eat the pasta whenever you want cumlesini kabul etmedi rezalet


DefneKolay

Çünkü belli bir makarnadan bahsedilmiyor. Öyle olsa ne zaman istersen makarna"yı" ye der, belli bir makarnadan bahsedildiğini vurgulardı


Gldanebra

When eat pasta you want yazdim ne den olmadi


Bra595232

You eat pasta whenever you want yazmıştım.bunu da kabul etseydi soruyu geçip yoluma devam etseydim.


OsmanOcn

when you want you eat pasta. neden olmaz


isa352868

You eat paste when you want. Doğru ercüme değilmi


fatih73785

you eat pasta whenever you want olması gerekmiyor mu?


NuviVine

Biri "when, while, that, whenever" kelimelerinin nerde ve nasıl kullanıldığını söylermi?


volkan_turker

"You eat pasta when you want" neden kabul etmiyor?


alicelikk1923

"When you want eat pasta" yazınca kabul etti. Ama cevap daha değişik.

"Eat pasta whenever you want." ile arasındaki farkı anlamadım ?


2008rana

Neden when you want you eat pasta olmuyor?


2008rana

Neden when you want you eat pasta olmuyo


KaanYlmaz265510

Eat pasta whenever İF you want derken neden if kullanmadık?


Betl44322

Eat pasta whenever you want


meran830092

We ile basliyorum eat ile basla diyor eat ile basliyom olmadi we ile basla diyor anlsmadim


MustafaGun555822

Ayni mana bu cumle

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.