"Ne zaman istersen makarna ye."

Çeviri:Eat pasta whenever you want.

4 yıl önce

22 Yorum


EzgiZeynep

you eat pasta whatever you want yazınca neden kabul etmedi ? ilk you neden hatalı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman emir cumlesi olmaktan cikar

4 yıl önce

CmlGndz

Bunun da doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum.Türkçede biri bunu söylese emir olarak değil izin veya öneri olarak düşünürsün.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada dil bilgisi açısından emirden bahsediyoruz zaten. eğer "you eat" yazarsak "yersin" olur, izin ve öneriyle alakası olmaz

4 yıl önce

KbraNazTra

İngilizceyi türkçe gibi düşünme

10 ay önce

saminurbaki

whatever ne istersen de ondan :) whoever kimi istersen olduğu gibi whenever ne zaman istersen

3 yıl önce

ferdi48130

Ye diye emir cümlesi olduğu için, Eat ile başlıyoruz.

3 yıl önce

irem372516

Başta eat olcakta ondan

2 yıl önce

Begmclskn

Pasta degince aklima direk pasta geliyo ya :))

3 yıl önce

omeresen

Macaroni neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

abcinkir

Macaroni makarna çeşidi ve burada herhangi bir makarna çeşidinden ziyade sadece makarnadan bahsediliyor.

3 yıl önce

atifcandemir

"Ne zaman istersen makarna yersin . " (You eat pasta whenever you want ) bu alıştırma da sisteme koyulursa sanki daha iyi olacak diye düşündüm .

2 yıl önce

Csk381831

Ben "whenever you want eat pasta" şeklinde yazdım kabul etti.

11 ay önce

mervekutluk

Cok buyuk sacmalik eat the pasta whenever you want cumlesini kabul etmedi rezalet

3 yıl önce

DefneKolay

Çünkü belli bir makarnadan bahsedilmiyor. Öyle olsa ne zaman istersen makarna"yı" ye der, belli bir makarnadan bahsedildiğini vurgulardı

3 yıl önce

puduhepa.h

Ayni sorular cikip duruyor

3 yıl önce

Ezgi226742

Benim cevabimin neresini anlamadi whenever you want eat the pasta

1 yıl önce

Gldanebra

When eat pasta you want yazdim ne den olmadi

10 ay önce

magaEliMem

Neden sadece when olmadi

8 ay önce

Bra595232

You eat pasta whenever you want yazmıştım.bunu da kabul etseydi soruyu geçip yoluma devam etseydim.

4 ay önce

talan144080

When you want to eat pasta yazdım doğru kabul etti

2 ay önce

AydinManav
AydinManav

Whenever you want to eat pasta. Whenever you would like to eat pasta. İkisi de olur.

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.