Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ne zaman istersen makarna ye."

Çeviri:Eat pasta whenever you want.

4 yıl önce

56 Yorum


EzgiZeynep

you eat pasta whatever you want yazınca neden kabul etmedi ? ilk you neden hatalı ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman emir cumlesi olmaktan cikar

4 yıl önce

CmlGndz

Bunun da doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum.Türkçede biri bunu söylese emir olarak değil izin veya öneri olarak düşünürsün.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

burada dil bilgisi açısından emirden bahsediyoruz zaten. eğer "you eat" yazarsak "yersin" olur, izin ve öneriyle alakası olmaz

3 yıl önce

KbraNazTra

İngilizceyi türkçe gibi düşünme

7 ay önce

saminurbaki

whatever ne istersen de ondan :) whoever kimi istersen olduğu gibi whenever ne zaman istersen

3 yıl önce

ferdi48130

Ye diye emir cümlesi olduğu için, Eat ile başlıyoruz.

2 yıl önce

irem372516

Başta eat olcakta ondan

2 yıl önce

omeresen

Macaroni neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

abcinkir

Macaroni makarna çeşidi ve burada herhangi bir makarna çeşidinden ziyade sadece makarnadan bahsediliyor.

3 yıl önce

Begmclskn

Pasta degince aklima direk pasta geliyo ya :))

3 yıl önce

mervekutluk

Cok buyuk sacmalik eat the pasta whenever you want cumlesini kabul etmedi rezalet

3 yıl önce

DefneKolay

Çünkü belli bir makarnadan bahsedilmiyor. Öyle olsa ne zaman istersen makarna"yı" ye der, belli bir makarnadan bahsedildiğini vurgulardı

3 yıl önce

puduhepa.h

Ayni sorular cikip duruyor

3 yıl önce

atifcandemir

"Ne zaman istersen makarna yersin . " (You eat pasta whenever you want ) bu alıştırma da sisteme koyulursa sanki daha iyi olacak diye düşündüm .

1 yıl önce

Ezgi226742

Benim cevabimin neresini anlamadi whenever you want eat the pasta

1 yıl önce

Csk381831

Ben "whenever you want eat pasta" şeklinde yazdım kabul etti.

8 ay önce

Gldanebra

When eat pasta you want yazdim ne den olmadi

8 ay önce

burak144543

Ben cümleyi "Eats pasta whenever you want" olarak yazdım. "Have pasta ... " olmalıydı diye bir uyarı verdi ? Anlamadım.

7 ay önce

magaEliMem

Neden sadece when olmadi

5 ay önce

Bra595232

You eat pasta whenever you want yazmıştım.bunu da kabul etseydi soruyu geçip yoluma devam etseydim.

2 ay önce

CetinBaba

Whenever you eat pasta neden olmadı

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Whenever you eat pasta = ne zaman makarna yersen

4 yıl önce

dragotreis

To nun varlığının anlamı nedir

3 yıl önce

Defanhem

aynı konuda merak içindeyim. yani ''to'' olmaz ise anlamda ne değişir.???

3 yıl önce

_Hakan_

Aciklamanizi rica ederim

3 yıl önce

abykrt

Bu cumlede like neyi ifade ediyor

3 yıl önce

Enlprck

Whenever you like eat pasta olarak yazilmis cevabi.like yanlis olmaz mi

3 yıl önce

DefneKolay

"Ne zaman istersen" ingilizce'de "whenever you like" oluyor. Kalıp

3 yıl önce

kont_tmay

You eat pasta whenever you want ... İlk basta you olması anlamı bozdu mu ki, yanlış dedi .?

3 yıl önce

DefneKolay

Emir kipinden çıktı, geniş zaman oldu öyle kullanınca. Ne zaman istersen makarna ye"rsin" oldu

3 yıl önce

nesliham

"to" cümleye ne anlam katıyor?

3 yıl önce

abcinkir

Bulunduğu konuma bağlı fiilden önce geldiyse mastar, şahıs zamirlerinden öne geldiyse -a/-e hal eki.

3 yıl önce

myliferror

Whenever you want eat pasta/macaroni neden bu şekilde olmuyor ?

2 yıl önce

imrancanpolat

Whenever you want eat pasta yazdım want dan sonra like koymam gerektigini soyluyor kafam karisti şimdi

2 yıl önce

Javid_070

whenever you want eat the pasta

2 yıl önce

VeliKibar

Ben farkli yazdim ama yinede kabul etti

1 yıl önce

ArifeKubra

What ever you want olmaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

What ever you want = her ne istersen

4 yıl önce

AhmetSefaD

İf niye kullanmıyoruz istersen diyor?

3 yıl önce

DefneKolay

Ama istersen derken "eğer istiyorsan ye, istemiyorsan yeme" gibi değil. "Ne zaman istersen" diyor. Tek başına "istersen"le aynı değil. Kalıp olarak düşünün

3 yıl önce

kamileus1477

When you want to you eat pasta olmaz mı yaa

3 yıl önce

ZeyUmri

"when you want eat pasta" dedim kabul etti

3 yıl önce

soylugur

Eat macaroni whenever you wish dedim yanlis dedi

3 yıl önce

soylugur

Pasta yaygin bir kullanim midir makarna icin. Makarna dediginden macaroni yazmistim

3 yıl önce

K.KaraBacak

you eat pasta when you want yazdım neden kabul etmedi?

3 yıl önce

aeyacin

'You want whenever eat pasta' da doğru değilmi

4 yıl önce

ecofteg

Tamamen yanlıs

3 yıl önce

_furkan14_

"If you want eat pasta" cevabi yanlis mi ?

4 yıl önce

itaylanbkr

yanlış değil ama ''eğer istersen pasta ye'' demek oluyor bu cümle. yani bu sorunun cevabı olarak yanlış.

4 yıl önce

_furkan14_

Teşekkür ederim de o pasta değil sanki :)

4 yıl önce

itaylanbkr

ekmek yoksa pasta yesinler efendim olur o kadar : p

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Pasta değil makarna.

3 yıl önce

ecofteg

Uygulamayı silebilirsiniz

3 yıl önce

ohi1

"eat pasta when u want" olarak yazınca doğru kabul etmesini bekliyordum.

4 yıl önce

MertTunel

Yahu makarna yi pasta yaptilar ya helal

4 yıl önce