A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Elolvassa az étlapot."

Fordítás:He reads the menu.

0
4 éve

12 hozzászólás


HUDanazs

lehetne she is nem? mert csak az volt,h elolvassa a menut.

9
Válasz4 éve

balazsnevm

miért nem jó he/she reads the menü?

2
Válasz4 éve

nono78..

Jó, csak szerintem akkor fogadja el, ha mindkettőt bexeled

0
Válasz4 éve

stefaniare4

szoval..ha a read egyes szam harmadik szemelyben all akkor lesz reads?? nemetes vagyok :cc

1
Válasz4 éve

F.Nikoletta

E\3 ban az ige után s-et teszünk ha jól tudom:)

1
Válasz4 éve

enoola

jaja

0
Válasz4 éve

MondjukEn

He/she-vel mi a gond???

0
Válasz4 éve

trobyka

By reading the menu. Ezzel mi a gond ?

0
Válasz4 éve

GellrtKeny

miért elolvassa? lehet hogy olvassa de mégül nem elolvassa mert megtetszik neki valami mielőtt még a végére érne. ez engem zavar. olvasom az újságot de nem elolvasom vagy lehet hogy végül igen de. na jó lehet ez csak nekem jelent mást

0
Válasz4 éve

BuilderMalacka

A "She" azért nem jó mert az angolban a "He" az 1. megoldás.

0
Válasz3 éve

BarnaBlanka

kuss!!!

0
Válasz3 éve

BalzsApost

A helyes megoldást jelöltem: (He reads the menu.) Mégsem fogadta el. :(

0
Válasz7 hónapja