A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A tetején van."

Fordítás:It is on top of it.

4 éve

7 hozzászólás


Fabrne
Fabrne

That is on the top of it. Ez volt az én megoldásom. A stilisztikai okból, szóismétlés kerülése miatt nem használtam 2X az it szót.

4 éve

krepler

a "that" az nem "ez"-t jelent, hanem "az"-t. egyébként az angolban a szóismétlés - különösen az ilyen egyszerű szerkezeteknél - korántsem olyan probléma, mint a magyarban. szóismétlés nélkül egy ilyen fordítást mondhatsz: "It is on top of this."

7 hónapja

Zsolt80

It is on the top

4 éve

Papucska
Papucska

Szerintem amit te írsz: A felső

4 éve

B.P.3
B.P.3

Valaminek a "tetején" az fizikai, kézzel fogható tetőt jelent szerintem. Ezért a "roof"-t használtam, amit nem fogadott el.

2 éve

nandor77777777

It is on top

6 hónapja

JzsefnIcaH

At the top is miért nem jó így ? A tetején van ?

4 napja