1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin kız kardeşin her zaman…

"Senin kız kardeşin her zamanki gibi güzel."

Çeviri:Your sister is beautiful as ever.

February 17, 2014

21 Yorum

Konu önem sırasına göre

semihavc1

as ... as kalıbı 'kadar' anlamı katıyor genelde ama yalnızca as kullanılırsa gibi anlamı veriyor.Senin kadar yorgunum, abim kadar uzunum, annen kadar güzelsin gibi cümleler as...as ile yapılır ama sadece gibi istiyorsak tek ''as'' kullanırız

April 11, 2014

odzihozo

teşekkürler

May 25, 2014

HilalM.

Önceki bir cümlede are as ... as demişti, şimdi neden ... as?

February 17, 2014

hilal___lcy

"as ever" her zamanki gibi anlamıyla kullanılan bir kalıp o nedenle burada böyle kullanılmış. as...as ise bir nevi bir şeyle kıyaslanırken kullanılır diyebiliriz. Msl; she is as beautiful as her mother

April 27, 2014

sankay25

As yerine like kullanırsak olmaz mı?

November 2, 2014

EminTopcu

Bazi cumlelerde kullanilabilir ama burada kullanilamaz

January 20, 2016

TanerKazanci

Dayak istiyor pezemenk

November 16, 2017

MetinGblk

Your sister is pretty as ever yazdım ancak onaylamadı

May 20, 2015

RuveydaBay

As yerine like ı neden kabul etmiyo

December 16, 2014

cronychucky

'Her zamanki gibi, her zamanki kadar ' anlaminda tasiyorsa 'as' kullanilir.

December 24, 2014

Hisar34

"As never" ile "as always" aynı anlamı veriyor sözlüğe göre ben de iki şıkkı da işaretledim ama "as always" kabul edilmedi. Neden acaba?

January 3, 2016

Egemen1776

as yerine like kullanılmaz mı peki

March 25, 2016

frizzlygirl

As even bi kalıp mi anlamadim :(

August 24, 2016

kata129376

Dostum aciklamalar cok guzelde as ever birlesimi ne

July 18, 2017

areyoudisko

Şu şekilde aynı şeyi söylemiş olmaz mıyız? "Your sister's beautiful as always"

August 2, 2017

dnrtsirem

"To always " ne demek ki

September 7, 2017

Mert394879

And ...,,They fight ))

September 19, 2017

AHMET26esk

Bu yorumdan kan çıkar

January 4, 2018

ismail912039

Biride çıkıp neden burada as yerine like kullanırsak ne olur diye sormuyor

June 14, 2018

okidoki123

Your sister is pretty as ever yazdım ama kabul edilmedi. Pretty ve beautiful ayni anlamda kullanılmıyorlar mı?

September 6, 2018

filiz340817

yukardakiyle kelimesi kelimesine aynısını yazdığım halde yanlış veriyor bir önceki soruda da aynı şey oldu,sistemde bir hata var

April 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.