1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin kız kardeşin her zaman…

"Senin kız kardeşin her zamanki gibi güzel."

Çeviri:Your sister is beautiful as ever.

February 17, 2014

33 Yorum


semihavc1

as ... as kalıbı 'kadar' anlamı katıyor genelde ama yalnızca as kullanılırsa gibi anlamı veriyor.Senin kadar yorgunum, abim kadar uzunum, annen kadar güzelsin gibi cümleler as...as ile yapılır ama sadece gibi istiyorsak tek ''as'' kullanırız


HilalM.

Önceki bir cümlede are as ... as demişti, şimdi neden ... as?


hilal___lcy

"as ever" her zamanki gibi anlamıyla kullanılan bir kalıp o nedenle burada böyle kullanılmış. as...as ise bir nevi bir şeyle kıyaslanırken kullanılır diyebiliriz. Msl; she is as beautiful as her mother


DogukanKaygusuz

Karşıma geliyordu, açıklama için sagolun :)


sankay25

As yerine like kullanırsak olmaz mı?


EminTopcu

Bazi cumlelerde kullanilabilir ama burada kullanilamaz


MustafaArk868790

Yorumlara bakıp biraz güleyim diye geldim ama okadarda extrem yorumlarla karşılaşmadım garip. :D


MetinGblk

Your sister is pretty as ever yazdım ancak onaylamadı


emma.rodrigues19

Pretty daha çok sevimli gibi, en azından Kuzey Amerika İngilizcesi o şekilde.


RuveydaBay

As yerine like ı neden kabul etmiyo


cronychucky

'Her zamanki gibi, her zamanki kadar ' anlaminda tasiyorsa 'as' kullanilir.


Hisar34

"As never" ile "as always" aynı anlamı veriyor sözlüğe göre ben de iki şıkkı da işaretledim ama "as always" kabul edilmedi. Neden acaba?


Egemen1776

as yerine like kullanılmaz mı peki


frizzlygirl

As even bi kalıp mi anlamadim :(


kata129376

Dostum aciklamalar cok guzelde as ever birlesimi ne


areyoudisko

Şu şekilde aynı şeyi söylemiş olmaz mıyız? "Your sister's beautiful as always"


dnrtsirem

"To always " ne demek ki


ismail912039

Biride çıkıp neden burada as yerine like kullanırsak ne olur diye sormuyor


okidoki123

Your sister is pretty as ever yazdım ama kabul edilmedi. Pretty ve beautiful ayni anlamda kullanılmıyorlar mı?


filiz340817

yukardakiyle kelimesi kelimesine aynısını yazdığım halde yanlış veriyor bir önceki soruda da aynı şey oldu,sistemde bir hata var


ismail377860

İngilizcede eğer yarfımcı fiil kullanılıyorsa zarf ondan sonra gelir "sub+am,is,are+adj" kural böyle diyor yani "Your sister is as ever beautiful" olması gerekiyor ki bu o kadar önemli bişey değil zarfın yeri yüzünden cümle yanlış demesi de çok garip edebi bir metin yazmadıkça kimse buna takılmaz bence


theevilneverdies

"Your sister is just as beautiful as always"..?


ra1961

pretty kelimesi niçin yanlış kabul edildi. ?


Mert394879

And ...,,They fight ))


TanerKazanci

Dayak istiyor pezemenk


AHMET26esk

Bu yorumdan kan çıkar


muge_.12

Bu cümleden sonra kavga çıkar


NawtDexter

your sister is as beautiful as ever


enveryuce

Bacına yürüyorlar birader

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.