Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The skirts have exactly the same color."

Çeviri:Etekler tam olarak aynı renge sahip.

0
4 yıl önce

18 Yorum


gamzesurcan

exactly'nin kesinlikle anlamı da yok mu, etekler kesinlikle aynı renkte diyemez miyiz. Tek başına kullanımı: exactly! ne anlama gelir?

8
Cevap ver4 yıl önce

KeremGolba

exactly-tam olarak exactly!-kesinlikle
kelime anlamları için sözlük kullanılabilir

2
Cevap ver4 yıl önce

nabi71

kesinlikle=definitely

0
Cevap ver3 yıl önce

HilalM.

"Exactly" tamamen anlamına da gelmez mi?

5
Cevap ver4 yıl önce

mkddryldz1957

Kesinlikle=kesin olarak dogru kabul edilmeli bence

3
Cevap ver4 yıl önce

semihavc1

'etekler tam olarak aynı renkteler' cümleside cevap sayılmalı bence

2
Cevap ver4 yıl önce

pelin48

Neden etekler dedigimiz halde sahiptirler olarak yuklemi cevirdigimde kabul etmiyor

1
Cevap ver4 yıl önce

GalaSilva

"Etekler kesinlikle ayni renkte" ifadesi de kabul edilmeliydi, anlam ayni.

1
Cevap ver4 yıl önce

emtahmilci

Etekler kesinlikle aynı renkte kabul edilmiyor.

1
Cevap ver3 yıl önce

aoskdaosdkoas

color ı biraz değişik söylüyor sanki

0
Cevap ver4 yıl önce

suleelus

bana rapor et diyorsun sen kendin yorum yazmışsın !!!!!!!!!

0
Cevap ver4 yıl önce

KeremGolba

kızmış :)

1
Cevap ver4 yıl önce

aoskdaosdkoas

haklısın :)

0
Cevap ver4 yıl önce

RahenMivse

"eteklerin rengi tamamen aynı " eklenirse daha iyi olur

0
Cevap ver4 yıl önce

herakl3s

Etekler tam olarak ayni renkte ifadesi de dogrudur.Direk ceviri yerine ayni anlama gelen ifadelere de olanak tanilmalidir.

0
Cevap ver4 yıl önce

Yucelkaratas

"skirts have" eteklere sahiplik kazandirmiyor mu? eteklerin tam olarak ayni rengi var neden yanlis

0
Cevap ver4 yıl önce

almarea17

kesinlikle yi neden kabul etmiyor ???

0
Cevap ver4 yıl önce

hulusi129029

kesinlikle ve kesin olarak aynı anlamdadır

0
Cevap ver1 yıl önce