"At any time"

Fordítás:Bármikor

February 17, 2014

15 hozzászólás


Shibelion

Az at any time/at anytime/any time/anytime egy kifejezés és csak azt jelenti, hogy bármikor. Minden más neki tulajdonított jelentése marhasáb.

At any time of the day. - Napközben bármikor.

It could happen at any time. - Bármikor megtörténhet/megeshet.

Etc.

May 15, 2014

Gri48miKeCUS

Bármelyik időben. Ez miért nem jó??

February 17, 2014

Shibelion

Mert magyartalan. Bármely időpontban már jó lenne.

February 28, 2014

Gri48miKeCUS

Köszi, de már nem merem "magyarosítani" a mondataimat, mert volt, hogy nem fogadta el.

February 28, 2014

Shibelion

Ez sajnos igaz.

February 28, 2014

puskaskati

"Bármelyik időben." Már elfogadja.

May 14, 2014

Shibelion

That sux.

May 15, 2014

BernadettH1

Minden idöben. Az sem jó?

March 26, 2014

Shibelion

Nem.

March 31, 2014

nVyktor

"anytime" egybe írva miért nem jó?

February 9, 2016

n.k.zsuzsa

Ha az at elöljáró előtte van, akkor mindig külön kell írni:
At any time.
At nélkül, mehet egybe, ha határozószóként szerepel a mondatban:
Call me anytime.
Ha azt kérdezed, hogy van-e ideje valakinek valamire, akkor is külön kell írni:
Do you have any time to ... "

August 16, 2019

Tamas51

Szerintem jó. Szerinted miért nem jó?

March 21, 2016

nVyktor

Hát ezaz. Szerintem is jó. De nem fogadta el.

March 21, 2016

Tamas51

Ha ilyen van jelentsd!

March 22, 2016

KalmrKornl

Még kérek egy sört -nem fogadta el Ehelyett azt mondta hogy így helyes -Még egy sört kèrek

June 20, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.