1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman pays us."

"The woman pays us."

Fordítás:A nő fizet nekünk.

February 17, 2014

13 hozzászólás


Maminti.

A "Fizet nekünk a nő" miért nem helyes? Milyen jelentősége lehet (van) a szórendnek?


BeczeSando

A monat első szava nagy betűvel van. Jelentsd mint jó választ.


Adorit

kifizeti fizet nem mindeggy ????????????


Susisuss

A nő kifizet minket. Elfogadva :-)


Kata789

Micsoda? Én nem fizetek...:D


Petmaestro

A "kifizet" szót nem fogadta el!


szamandi

Nekünk fizet a nő. Miért nem jó?


Noxi100

nekem jó let xd :D lol


OdiKai

Nem fogadja el 18-ad szorra sem amit mondok, és másokat is megkértem, de nekik sem!


jani1972

Ez sokszor más mondatokkal is elöfordul és nagyon idegesitő.


panna280019

Hulyeseg! Mer nem fogadja el a kifizetet!!!


RbertSndor

Ez lenne a válasz arra hogy miért szeretik a skandinávok visszafele nézni a pornót?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.