"Your question does not have an answer."

Μετάφραση:Η ερώτησή σου δεν έχει απάντηση.

November 3, 2016

6 σχόλια


aGaO18

Θα είθελα να σας ροτίσω το προσέξατε ότι όταν πατάμε μόνη τις την λέξη question τόται ακούγεται ένας ήχος ακόμα.

July 28, 2017

MorenaRena

Γιατί λάθος;;

June 21, 2019

Nikos140615

το "δεν έχει απάντηση" με το "δεν έχει μία απάντηση" δεν είναι κάτι διαφορετικό;

November 3, 2016

D_..
Mod

    "δεν έχει απάντηση": δεν έχει απάντηση γενικά (an answer) και στα αγγλικά το άρθρο δεν παραλείπεται

    "δεν έχει μία απάντηση": εδώ εννοούμε το αριθμητικό "μία", δηλαδή υπάρχουν πολλές απαντήσεις, άρα θα ήταν one answer στα αγγλικά.

    November 3, 2016

Nikos140615

    Ρωτάω γιατί δέχεται σαν σωστές και τις δύο απαντήσεις. Τουλάχιστον τώρα έμαθα πως διαχωρίζεται στα αγγλικά.

    November 4, 2016

Nikos140615

    Ευχαριστώ πολύ!

    November 4, 2016
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.