1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Your question does not have …

"Your question does not have an answer."

Μετάφραση:Η ερώτησή σου δεν έχει απάντηση.

November 3, 2016

12 σχόλια


vilmavasil2

Γιατί λάθος Ειναι ακριβώς έτσι όπως το κόκκινο


jaye16

Διαβάστε τα άλλα σχόλια σε αυτήν τη σελίδα για να δείτε τι πρέπει να κάνετε εάν η πρόταση σας απορριφθεί. Υπάρχουν επίσης οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο χρήσης του Duolingo.


LeilaGorgi

Η απάντηση μου είναι σωστή


jaye16

Διαβάστε τα άλλα σχόλια σε αυτήν τη σελίδα για να δείτε τι πρέπει να κάνετε εάν η ποινή σας απορριφθεί.

Υπάρχουν επίσης οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο χρήσης του Duolingo.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες για να να βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo forum.duolingo.com/comment/43087948


xZJZ18

Το εχω γράψει 6 φορές σωστά,και το βγάζει λάθος.Γιατι?


jaye16

Διαβάστε τα άλλα σχόλια σε αυτήν τη σελίδα για να δείτε τι πρέπει να κάνετε εάν η πρόταση σας απορριφθεί. Υπάρχουν επίσης οδηγίες για τον καλύτερο τρόπο χρήσης του Duolingo.


k8YA2

Είναι σωστή η απάντηση


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


prokopis

xZJZ18 μάλλον και τις έξι φορές έκανες λάθος/η


jaye16

Θέλαμε να σας βοηθήσουμε, αλλά δεν μπορούμε να δούμε τι έχετε γράψει.

Κάντε μια ΑΝΔΦΟΡΑ ή ακόμα καλύτερα στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα


IvanaZoi

Γιατί λαθος η απάντηση ειναι σωστη


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή.

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.