"Iamnotaboy,butaman."

Tłumaczenie:Nie jestem chłopcem, lecz mężczyzną.

4 lata temu

15 komentarzy


stokrotkaa7

A dlaczego nie może być "a" zamiast "ale"? Po polsku brzmi to dużo bardziej naturalnie.

3 lata temu

yonlq735

"But" ma więcej tłumaczeń niż jedno "ale". W tym zdaniu można użyć "lecz" (Nie jestem chłopcem, lecz mężczyzną.) i brzmi to dobrze.

3 lata temu

Amcia28

Ale uczymy się angielskiego. Hola hola! Tam też nasze zdania brzmią nienaturalnie! Ale po angielsku to but . Podkreślam, że ucząc się języków obcych musimy wiedziec, żeby inaczej interpetowac pewne zdania inaczej niż w języku ojczystym. A nad pytaniem, skąd wzięliśmy ale , to się grubo zastanawiam czy podporządkowac to pytanie pod dziecko ze żłobka czy może jeszcze młodsze.

3 lata temu

Usayo
Usayo

Też napisałam ,,a'' mając a myśli ,,ale'' i nie zaliczyło

3 lata temu

swiechu56

Ten syntezator strasznie niewyraźnie czyta.

4 lata temu

Blindambitions

Zgadza się

4 lata temu

Annao17

Napisałam: Jestem nie chłopcem, ale mężczyzną. Nie uznało mi.

2 lata temu

MarcinKosm1

Powinno zaliczyć "a" zamiast "ale".

3 lata temu

Artur727112

Mi zaliczylo nie jestem chłopcem tylko mężczyzna

2 lata temu

buskes76
buskes76

Gdyż to również prawidłowe tłumaczenie

2 tygodnie temu

agata_1000

Napisałam ,,Ja nie jestem chłopcem, tylko panem" i mi nie zaliczyło... A gdy miałam przetłumaczyć ,,man", to mi zaliczało, gdy napisałam ,,pan". :-(

2 lata temu

Martyna274951

I nie utrudniać sobie bo man znaczy dosłownie mężczyzna

4 miesiące temu

Handel153776

Jesli man znaczy czlowiek (a tak mnie w tej apce nauczyli ) to to zdanie brzmi Nie jestem chlopcem ale czlowiekiem:)

2 miesiące temu

buskes76
buskes76

Też ale nie tylko

2 tygodnie temu

Betty889115

Nie podoba mi się że moja odpowiedź błędna jest zakryta. Chciałabym dostrzec moje błędy.

1 tydzień temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.