1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Beszélek."

"Beszélek."

Fordítás:I speak.

February 17, 2014

23 hozzászólás


eperjesikr

Szilvia, azt igazából én sem tudom. Sajnálom.


eDKsEvqP

Ha nem tudod ne szólj hozzá.( nem rosszból )


Guditta

folyamatos jelen: lezárulatlan jelen idejű cselekvések történések,: pl éppen olvasok szokásostól eltérő átmeneti cselekvések történések,:pl. Általában teát iszom, de ma kávét. idegesítő irritáló cselekvések történések: pl. állandóan elköltöd a pénzemet. konkrét időponttal rendelkező biztos megtörténésű jövő idejű cselekvések történések kifejezésekor: pl. Holnap délután találkozom Tamással (be) am/is /are + ige+ ing I'm reading She's runing

Egyszerű jelen: szokásos ismétlődő cselekvés, történés pl.: általában 6-kor kelek lezárult cselekvés és azokból alkotott elbeszélések pl:: viccek sztorik ige+ "s" kerűl a szó végére egyes szám 3. személyben többi esetben szótári alak. I run you run she, he, it runs we run you run they run tagadó és kérdő mondatoknál itt a Do/ Dose segédigét használjuk


JUJU184716

Szia Guditta. Irnal peldat a tagado es kerdomondatra amelyrol az utolso mondatodban irtal? koszi


Guditta

Szia! bocsi lehagytam :)
I do not run összevontan: I don't run,
you do not run you don't run, she-he-it does not run / doesn't run,
we-you-they do not run / don't run

Kérdés: Do i run? válasz Yes, i do / No, I don't,
Do you run? Yes, you do /No you don't Does she/he/it run? yes she do/ No, she doesn't Do we-you-they run? Yes, we do/ No, we don't


AuroraBerkes72

Én is beugrottam hirtelen ennek :-D erősen vacilláltam,első megérzésre nem hallgattam,h nem kell ide am.. :-D


kviktoria

Mikor I és mikor I'm ? Ezt nem értem ...


lazajnd

mert az am/is/are létigék. tehát az I őnmagában azt jelenti: én, az I am pedig azt hogy én vagyok. pl Luke, I am your father: Luke, én VAGYOK az apád


Sutka99

Present simple: Sima I, és E/3 nál ugye -s; Present countinous: I am/ He is/ you are.+ ing


almadinnye

I - én am - lét.ige I am - én vagyok I'm - röviditetted (egybevontad az "I"-t és az "am"-et


JUJU184716

ezt én sem értem, de jó lenne.


JudithMadai

Lehet itt regenyeket irni es nyelvizsga anyagokat magyarazni,amit ezen a szinten valaki elolvas 100-szor es mar a feje is belefajdul,de meg mindeg nem vilagos,hogy hogyan kell alkalmazni.Egy dolgot jegyezz meg Judith,vagy I am speaking. vagy I speak.Es ez igaz az osszes tobbi szemelyes nevmasra es igere is vonatkoztatva.Ne felejtsd el az egyesszam harmadik szemelyt (he,she,it),ahol az ige mindeg "s"ragot kap,ha egy szemelyre vonatkozik a cselekves.


touchdown13

Ez jó lenne mert, én beszélek


GreffMt

Cselekveses ige ezert mindig I. Nem osszekeverni a letigevel.


AttiDuolingo7

Azt mondtam, hogy "I'm talking", erre azt érzékelte, hogy: "I speak". Most akkor az I'm talking az jó, vagy nem? Kérem válaszoljon, mert fontos tudnom.


Szilvia624678

Ha az I az èn az I am pedig az èn vagyok akkor a beszèlek mièrt I am speak?


Harga

Ez így helytelen. Helyesen: I speak. Vagy: I am speaking. Két különböző igeidő. Részletesebb magyarázat nyelvtankönyvekben (és persze a neten).


EnyediNiko1

Én a megfelelő választ írtam be és rossznak nyílvánította


eDKsEvqP

Általában ilyenkor te vagy figyelmetlen, de ha tüzetesen átvizsgáltad, jelentsd


IllsLvia

Nagyon utálom ezt a mondatot mert ahogy mondom úgy meg ahogy nyomom nem érzékeli egyáltalán ezért figyeljetek nagyon oda.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.