1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The girls have the food."

"The girls have the food."

Tłumaczenie:Dziewczyny mają jedzenie.

February 17, 2014

15 komentarzy


Karolina_K

Uważam, że 'dziewczęta' również powinno być uważane za tłumaczenie 'the girls.


buskes76

Oczywiście, zgłoś jeśli nie zalicza


KrzysztofS383276

Również tak uważam, albo człowiek ma się uczyć albo głupiego z niego robią.


Yola448704

The girls have the food - Dziewczyny mają żywność/prowiant


Wer0nkIq

ja pisze dziewczynki


Smykolinka1102

ten lektor nie wyraźnie mówi


PaulinaOlo

Tłumaczenie jest nie poprawne. Have znaczy mają nie jedzą


Natalia32753

Jest poprawnie ponieważ pisze się np.The boy have a breakfast. lub The women have lunch.


Natalia32753

Jest poprawnie ponieważ mówi/pisze sie np. The boy have breakfast. lub The women have lunch.


AnnaSzenim

Błąd w ćwiczeniu have to mają a nie jedzą


AnnaSzenim

Poprawne tłumaczenie jest nad komentarzami


teresa357436

Mialam dużą przerwę i mi nie wychodzi

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij