1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The colors are yellow and br…

"The colors are yellow and brown."

Çeviri:Renkler sarı ve kahverengidir.

February 17, 2014

43 Yorum


mamilic42

'Renkleri sarı ve kahverengi' neden olmuyor the belirli şeyler için değil mi?


_.-.QUEEN.-._

Renkleri olması için sahiplik gelmeli (onların renkleri)


AlperMg

Sonuna dir gelmeliymiş öyle yazıyor


benmecid0227

Ordaki ,are, dir , demektir ondandır


thedarkpower

bende aynısını merak ediyorum


gkcn1.

bende öyle yazdım ama kabul etmedi :C


hocaM13

hayır ben de renkler kahverengi ve sarı dedim bunu da kabul etmedi sırası bu kadar önemli mi ki


UwwweOyate

The çoğul ellerde kullanılır


NolvadeX

"are" kelimesi daha çok or gibi söylüyor


tulipwomen

'Renkleri sarı ve kahverengi' neden olmuyor the belirli şeyler için değil miydi?


RuaaDiri

Ben de öyle yazmıştım kabul etmedi. The 'yla o anlama geliyordu oysa ki


Zeynep_Berrin

Aynısını yazdım sadece dir ayrirydi kabul etmedi çok saçma


Aisha94771

Sarı ve kahverengi renktirler. Olmaz mı?


ironriver

Olmaz, sizin söylediğiniz yellow and brown are colors olmalı


Jee120

The colors are yellow and brown.


FlagFan1200

Mantık ve duolingo!


Kemal642628

Renkler çoğul olduğuna göre neden "Renkler sarı ve kahverengidirler" cümlesini kabul etmiyor?


TaylanArsl2

Renkler kahverengi ve sarıdır yazdım kabul etmedi


usufuanik

Kelime sırasına uygun yazmalısın.


arda125

renkler sarı ile kahverengidir olmazmı


Mehmetemre111

renkler ne yaaa -s takısı yok lütfen cevap verin ne ara çoğul oldu bu


Tavpati

color dememiş colorS demiş göründüğü üzere bir s takısı vardır


KaanPehliv1

Bu ne arkadaş bir kelimeye bile yanlış diyor


zeynep457624

İngilizcesini söylemelisin


dracula246

Renkleri sarı ve kahverengidir olmayacak mı? The= bilinen bir şey hakkında konuşuyorlar?


h.ibrahim.

Ne ingilcce konusuyorum ya . sastim kaldim kendime


TubaSinem

Yo benim rengim sarı ce kahverengi değil hsşcjzıclzjflsjggslg


SuadeBetl

Ben kahverengi yerine yesil yazdim :)))


Englishpro38

Sadece kahverengi ve sari diyilki


OmedAhmed1

banca kahverengidir olması lazım


BerivanMat

Cümleyi ceviriyorsunuz diye sevinmeyin. Onemli olan turkceden İngilizceye çevirmek


effy666

Yellow tam yeşil ismi değil mi ya yıllardır şunu karıştırıyorum. Keşke yellow yeşil olsaymış


SebahatYel1

Yanlış diyor sanki soruda


FarukZeybe1

Türkçeye çevirirken türkçe düşün ingilizceye çevirirken ingilizce düşün zor iş. "Renkler sarı ve kahvedir" dedim tabiki de yanlış dedi:)


R1qC3e

Renkler sarı ve kahvedir yazdım, konuştuğumuz gibi, ama olmadı. Kahverengi olduğunu öğrendim, ingilizce öğreneyim derken Türkçe'yi de bilmediğimi farkettim.


Masal812592

Dünyada sadece 2 renk var :D

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.