"O her hafta bir fare bulur."

Çeviri:He finds a mouse each week.

4 yıl önce

13 Yorum


receptoklu

peki neden every degilde each ? ..

4 yıl önce

BulentGercek

Çeviri denemem de "He finds a mouse "IN" every week kullandım. "IN" kullanmamın sebebi o zaman içinde olduğunu belirtmek istememdi. Ancak sizin çevirinizde kullanılmadığını gördüm. Hatalı olduğu için reddedildi. "AT" ve "IN" kullanımı kafamı oldukça karıştırmıştır her zaman için. Ne dersiniz burada "IN" kullanmak ne gibi bir sorun çıkartıyor?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

each/every gibi kavramlarla zaman belirtildiginde hic bir edat kullanilmiyor maalesef.

4 yıl önce

soyuldu

"he finds a mouse per week" neden olmuyor sayın modlar?

4 yıl önce

04112013OK

Mouse yerine rat niye kabul olmuyor?

4 yıl önce

Hisar34
Hisar34

Sanirim ikisi farkli hayvanlari kastettigi icindir. Abartili bir benzetmeyle kedi ile kedigillerden arslan arasindaki fark gibi. Sican yani "rat", fareye kiyasla iri kiyim cusseye sahiptir ve fareyi (mouse) kovalarken arslan kesilen kedilerin hemen hemen tamami rat karsisinda mesafeyi uzatmayi tercih ederler.

3 yıl önce

MetinMese
MetinMese

"rat" daha çok "sıçan" anlamında kullanılıyor.

1 yıl önce

gozdesss

Neden each yerine all kullanılmıyor

3 yıl önce

FundAltun

All yazınca kabul etmiyor, each olmalıymış. :/

3 yıl önce

DoukanHove

Çevirimde "it finds a rat once a week" kullandım ama kabul etmedi

2 yıl önce

canergi23

he finds every week a mouse. bü cümle olur mu acaba?

1 yıl önce

yavuz276231

her hafta dediği içim weeks dedim kabul etmedi her bir hafta diye bir hafta gibi mi düşünüyoruz ?

1 yıl önce

SerkanKAVASTAN

Sorunun birinde one ve a ayrı cümlelerde geçiyordu. Ikisinide secmedim diye hatalı saymıştı. Şimdi ona dayanaran ikisinide sectim yine hatalı dedi. Psikolojimi bozuyorsunuz.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.