1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O her hafta bir fare bulur."

"O her hafta bir fare bulur."

Çeviri:He finds a mouse each week.

February 17, 2014

18 Yorum


receptoklu

peki neden every degilde each ? ..


AhmetSongr

Evet Bu soruya cevap yok mu?


BulentGercek

Çeviri denemem de "He finds a mouse "IN" every week kullandım. "IN" kullanmamın sebebi o zaman içinde olduğunu belirtmek istememdi. Ancak sizin çevirinizde kullanılmadığını gördüm. Hatalı olduğu için reddedildi. "AT" ve "IN" kullanımı kafamı oldukça karıştırmıştır her zaman için. Ne dersiniz burada "IN" kullanmak ne gibi bir sorun çıkartıyor?


Selcen_Ozturk

each/every gibi kavramlarla zaman belirtildiginde hic bir edat kullanilmiyor maalesef.


04112013OK

Mouse yerine rat niye kabul olmuyor?


Hisar34

Sanirim ikisi farkli hayvanlari kastettigi icindir. Abartili bir benzetmeyle kedi ile kedigillerden arslan arasindaki fark gibi. Sican yani "rat", fareye kiyasla iri kiyim cusseye sahiptir ve fareyi (mouse) kovalarken arslan kesilen kedilerin hemen hemen tamami rat karsisinda mesafeyi uzatmayi tercih ederler.


MetinMese

"rat" daha çok "sıçan" anlamında kullanılıyor.


OzdenBayram

Each yerine every neden kabul edilmiyor?


uurc4

Every neden olmuyor


soyuldu

"he finds a mouse per week" neden olmuyor sayın modlar?


EnesIsmail2

Bende öyle yaptım bilemedim


gozdesss

Neden each yerine all kullanılmıyor


TugayGler4

peki neden it olmuyor o diyerek bir kediyi kastetmiş olamaz mı


FundAltun

All yazınca kabul etmiyor, each olmalıymış. :/


canergi23

he finds every week a mouse. bü cümle olur mu acaba?


yavuz276231

her hafta dediği içim weeks dedim kabul etmedi her bir hafta diye bir hafta gibi mi düşünüyoruz ?


SerkanKAVASTAN

Sorunun birinde one ve a ayrı cümlelerde geçiyordu. Ikisinide secmedim diye hatalı saymıştı. Şimdi ona dayanaran ikisinide sectim yine hatalı dedi. Psikolojimi bozuyorsunuz.


s.unal.

"It" niçin kabul edilmiyor. Hayvanları da mı insanlar gibi tanımlayacağız?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.