"O her hafta bir fare bulur."

Çeviri:He finds a mouse each week.

February 17, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

receptoklu

peki neden every degilde each ? ..

October 18, 2014

BulentGercek

Çeviri denemem de "He finds a mouse "IN" every week kullandım. "IN" kullanmamın sebebi o zaman içinde olduğunu belirtmek istememdi. Ancak sizin çevirinizde kullanılmadığını gördüm. Hatalı olduğu için reddedildi. "AT" ve "IN" kullanımı kafamı oldukça karıştırmıştır her zaman için. Ne dersiniz burada "IN" kullanmak ne gibi bir sorun çıkartıyor?


Selcen_Ozturk

each/every gibi kavramlarla zaman belirtildiginde hic bir edat kullanilmiyor maalesef.


04112013OK

Mouse yerine rat niye kabul olmuyor?


Hisar34

Sanirim ikisi farkli hayvanlari kastettigi icindir. Abartili bir benzetmeyle kedi ile kedigillerden arslan arasindaki fark gibi. Sican yani "rat", fareye kiyasla iri kiyim cusseye sahiptir ve fareyi (mouse) kovalarken arslan kesilen kedilerin hemen hemen tamami rat karsisinda mesafeyi uzatmayi tercih ederler.


MetinMese

"rat" daha çok "sıçan" anlamında kullanılıyor.


soyuldu

"he finds a mouse per week" neden olmuyor sayın modlar?


gozdesss

Neden each yerine all kullanılmıyor


FundAltun

All yazınca kabul etmiyor, each olmalıymış. :/


DoukanHove

Çevirimde "it finds a rat once a week" kullandım ama kabul etmedi


canergi23

he finds every week a mouse. bü cümle olur mu acaba?


yavuz276231

her hafta dediği içim weeks dedim kabul etmedi her bir hafta diye bir hafta gibi mi düşünüyoruz ?


SerkanKAVASTAN

Sorunun birinde one ve a ayrı cümlelerde geçiyordu. Ikisinide secmedim diye hatalı saymıştı. Şimdi ona dayanaran ikisinide sectim yine hatalı dedi. Psikolojimi bozuyorsunuz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.