1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A könyveik?"

"A könyveik?"

Fordítás:Their books?

February 17, 2014

17 hozzászólás


TamieWolf

Szerintem ha már utána teszik a kérdőjelet akkor miért nem kell kérdésként leírni nekünk is angolul, mert az angoloknál nem attól lesz a kérdés kérdés, hogy utána tesznek egy írásjelet, hanem a szórendtől!


n.k.zsuzsa

A mondatban nincs ige, nincs mit megváltoztatni.
A "Books their?"-nek nincs értelme.


balint.viz

Ez így igaz. Kérdőszó nélküli kérdésként kell írni. Az "Are theses their books?" - nak a jelentése "Ezek a könyveik?" lenne.


Lona08

miért nem kell az elöljáró szó? a the?


Vukkvi

Birtokos nevmasnal nem hasznaljuk a névelőt!! Tilos. Csak a magyar forditasban elfogadott. Pl. My cat . - A macskam. Olyan NEM letezik az angolban, hogy My the cat.


Csenge62030

Azt írják a mi könyvünk és helyes válasznak nem a our-t hanem a their-t fogadja el


paprbert

A kérdés így szól. "A könyveik"


szabinabel1

Én sem értem ha kérdőmondat akkor kérdőmondat !!


Flra14

Nekem elfogadta a válaszomat


KissMaja

Az miért nem jó hogy your books


paprbert

Mer ez aszt jelenti hogy a "te könyveid"


Solt101

Kerdoszoval hogyan kell leirni? Mert en ezt szeretnem tudni? Koszonom!


Lilibaba4

De csúnyán beszéltek a massikkal


MekszDavid

Miér nem kell kérdőjel?


VriSzandi

Az "Are these their books?" miért hibás?


GaborGh

Theirs books? Miert nem jo.


n.k.zsuzsa

Their books = Az ő könyveik
The books are theirs. = A könyvek az övéik.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.