A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A könyveik?"

Fordítás:Their books?

4 éve

14 hozzászólás


TamieWolf

Szerintem ha már utána teszik a kérdőjelet akkor miért nem kell kérdésként leírni nekünk is angolul, mert az angoloknál nem attól lesz a kérdés kérdés, hogy utána tesznek egy írásjelet, hanem a szórendtől!

3 éve

Lona08

miért nem kell az elöljáró szó? a the?

4 éve

Vukkvi

Birtokos nevmasnal nem hasznaljuk a névelőt!! Tilos. Csak a magyar forditasban elfogadott. Pl. My cat . - A macskam. Olyan NEM letezik az angolban, hogy My the cat.

3 éve

szabinabel1

Én sem értem ha kérdőmondat akkor kérdőmondat !!

2 éve

Flra14

Nekem elfogadta a válaszomat

3 éve

KissMaja

Az miért nem jó hogy your books

2 éve

paprbert

Mer ez aszt jelenti hogy a "te könyveid"

2 éve

Csenge62030

Azt írják a mi könyvünk és helyes válasznak nem a our-t hanem a their-t fogadja el

2 éve

paprbert

A kérdés így szól. "A könyveik"

2 éve

Solt101

Kerdoszoval hogyan kell leirni? Mert en ezt szeretnem tudni? Koszonom!

2 éve

Lilibaba4

De csúnyán beszéltek a massikkal

2 éve

MekszDavid

Miér nem kell kérdőjel?

1 éve

LazerLr521

Fogjátok be mindenki kedvére káromkodhat

1 éve

VriSzandi

Az "Are these their books?" miért hibás?

3 hete