"I have my own dogs."

Μετάφραση:Εγώ έχω τους δικούς μου σκύλους.

πριν από 1 χρόνο

6 σχόλια


rgan4

Άλλη μετάφραση: Εγώ έχω τα δικά μου σκυλιά

πριν από 1 χρόνο

jerry1235gr

Εγραψα "Εχω τους δικους μου σκυλους" και μου το εβγαλε λαθος!

πριν από 1 χρόνο

vicky205955

το (έχω τους σκύλους μου) γιατί είναι λάθος?το άρθρο στα ελληνικά δεν χρειάζεται γιατί τα ρήματα κλείνονται,οταν λες (έχω) φυσικά εννοείς τον εαυτό σου,

πριν από 10 μήνες

D_..
D_..
Mod

Εννοείς η αντωνυμία (εγώ) δε χρειάζεται...
Το πρόβλημα είναι ότι από την πρότασή σου λείπει το 'δικούς μου' που αντιστοιχεί στο 'my own΄. Δίνεται δηλαδή έμφαση που λείπει από την απάντησή σου.

πριν από 10 μήνες

konsta-ntinos

στην Ελληνική γλώσσα είναι όταν λέμε έχω τους σκύλους μου, εννοείται ότι πρόκειται για τους δικούς μου σκύλους...

πριν από 11 μήνες

Eleanna473768

Γιατί λέει i have που σημαίνει εγώ έχω

πριν από 9 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.