"I have my own dogs."

Μετάφραση:Εγώ έχω τους δικούς μου σκύλους.

November 3, 2016

6 σχόλια


rgan4

Άλλη μετάφραση: Εγώ έχω τα δικά μου σκυλιά

November 3, 2016

jerry1235gr

Εγραψα "Εχω τους δικους μου σκυλους" και μου το εβγαλε λαθος!

December 18, 2016

vicky205955

το (έχω τους σκύλους μου) γιατί είναι λάθος?το άρθρο στα ελληνικά δεν χρειάζεται γιατί τα ρήματα κλείνονται,οταν λες (έχω) φυσικά εννοείς τον εαυτό σου,

December 7, 2017

D_..
Mod

    Εννοείς η αντωνυμία (εγώ) δε χρειάζεται...
    Το πρόβλημα είναι ότι από την πρότασή σου λείπει το 'δικούς μου' που αντιστοιχεί στο 'my own΄. Δίνεται δηλαδή έμφαση που λείπει από την απάντησή σου.

    December 7, 2017

konsta-ntinos

    στην Ελληνική γλώσσα είναι όταν λέμε έχω τους σκύλους μου, εννοείται ότι πρόκειται για τους δικούς μου σκύλους...

    November 20, 2017

Eleanna473768

    Γιατί λέει i have που σημαίνει εγώ έχω

    December 30, 2017
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.