1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I have my own dogs."

"I have my own dogs."

Μετάφραση:Εγώ έχω τους δικούς μου σκύλους.

November 3, 2016

5 σχόλια


rgan4

Άλλη μετάφραση: Εγώ έχω τα δικά μου σκυλιά


jerry1235gr

Εγραψα "Εχω τους δικους μου σκυλους" και μου το εβγαλε λαθος!


konsta-ntinos

στην Ελληνική γλώσσα είναι όταν λέμε έχω τους σκύλους μου, εννοείται ότι πρόκειται για τους δικούς μου σκύλους...


vicky205955

το (έχω τους σκύλους μου) γιατί είναι λάθος?το άρθρο στα ελληνικά δεν χρειάζεται γιατί τα ρήματα κλείνονται,οταν λες (έχω) φυσικά εννοείς τον εαυτό σου,


D_..
Mod
Plus

Εννοείς η αντωνυμία (εγώ) δε χρειάζεται...
Το πρόβλημα είναι ότι από την πρότασή σου λείπει το 'δικούς μου' που αντιστοιχεί στο 'my own΄. Δίνεται δηλαδή έμφαση που λείπει από την απάντησή σου.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.