1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls and the boys eat."

"The girls and the boys eat."

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar yer.

February 17, 2014

42 Yorum


CALLGRAPHY

doğru okuyorum ve doğru çeviriyorum ancak hep yanlış diyor

September 22, 2017

Beste973297

bazen boys için çocuklar diyo bazen erkekler diyo insanların kafası karışıyo bir karar verin lütfen

June 8, 2017

MetinAydinn

Boy = Oğlan Boys = Oğlanlar Man = Adam Men = Erkekler Child = Çocuk Children = Çocuklar Woman = Kadın Women = Kadınlar Girl = Kız Girls = Kızlar

July 20, 2018

PelinAKDEN1

Herşey tamam ama 'eat' yerine 'yer'diyorum .Yanlış diyip cevabın'yerler'olacağını söylüyor.'Yerler'olarak düzeltince de bu seferde cevabı'yer'diye gösteriyor.Kaç kere aynı durum oldu.Bu yüzden bu bölümü geçemiyorum.Lütfen yardımcı olun.

January 3, 2018

Sena930930

Bu konuşma sorularında sesim yandex sunucusu gibi çıkıyo

September 19, 2017

Aleyna907998

Katiliyorum

September 10, 2019

aliselim6134

bir harf yüzünden kabul etmedi y ayazıklar olsun

December 6, 2017

Nergis54439

O bir harf bile çok önemliymiş onu öğrendim

May 2, 2019

sonerkayap

Boys derken sanki voice gibi cikiyor azini sevdigimin kizi ya

April 15, 2016

smailEmre8

Yer kelimesi yoktu

December 12, 2016

MeteCan9

Siklarda yemek yoktu

January 25, 2017

ECEHAN5

''the'' nin anlamı nedir

February 8, 2015

zeynepeguler

'The'nın belirli bir anlamı yoktu. Belirli durumlarda isimden önce gelir. "The Apple" gibi. "Bilinen bir elmayı kast ediyor. Buna onlarca örnek verebiliriz.

February 10, 2015

NisanurDuy

Tşk

January 12, 2018

refika55

eylemi yapan kişinin bildiği nesnelerden bahsederken nesneyi tanıdığını ifade etmek için kullanılır

August 30, 2016

beyza225407

"The" o anlamını katıyor galiba

July 10, 2019

zhr849023

Kızlar ve erkek çocuklar yer dedim kabul etmedi

August 9, 2016

Hazal146462

The girl and boy childrens demediği için olabilir

September 24, 2017

ibrahimtop13

The girls and the boys eat. Derken kızlar ve oğlanlar yerler demek istemiyomu ? And nereye kayboldu cevap ta sıkıntı var bence

October 19, 2016

AlperAAK

yanlis yazdım ya

October 28, 2016

ozan782649

Ve yerine var dedik

October 28, 2016

ahmethakanaslan

aynen

November 14, 2016

mahirato

The neden geliyor

January 29, 2017

ingilizces9

Ya çok bilniş gibi yazoyosun insanlara olmuyo kendini akıllı sanan duo hep hak yiyo Bana katılan kim beyensin bana özelden yazsın

Beni dinlediğiniz için teş.

April 30, 2017

Firuze133904

Evet

August 16, 2018

GizemArtuk

Yalan atma

December 5, 2018

BurakYILMA

çocuk ile oğlan bizim oralarda aynıdır ve biz oğlan demeyiz oğlan pek hoş karşılanmıyor malum!!!!

December 26, 2017

emnmon

Kadinlar ve erkekler diyor ama a newspaper diyor newspapers olmasi gerekmezmi

April 29, 2018

yavuz481342

S takısı boys ve girls e geldiği için

July 3, 2018

a1Raq

Oğlan la erkeğin farkı ne!

June 7, 2018

Firuze133904

Evet.erkek ve oglanin farki varmis.Giyim markalarinde etikete dikkat etseniz goreceksiniz.Bende baktiktan sonra oyrendim

August 16, 2018

emine199861

Ama bit ecjsks

October 2, 2018

HNDGNGR

Oğlan nedir

April 18, 2019

HNDGNGR

Oğlan?

April 18, 2019

MehmetKara684909

İnstagram memoo2_0_

May 23, 2019

tulay890385

Arkadaşlar boys kelimesi er kek çocuk degilmiydi

July 8, 2019

beyza225407

Slm nasıl gidiyor ingilizce benim kötü

July 10, 2019

helin199447

Gayet de kabul ediyo aslinda

August 21, 2019

sessizfirt

"The girls and boys eat" bu şekilde oluyor çeviriden baktim sadece başa "the" koydum baktim ayni anlami

September 5, 2019

emre10262

Bi erkekler diy bi oganlar diy iyi kadinlarada arvadlar demiy

September 17, 2019

HacerKarak8

Kızlar ve erkekler yer olmıycakmı söylüyorum kabul etmiyo

December 5, 2019, 5:01 PM

HacerKarak8

Kızlar ve oğlanlar yer diyorum olmuyo

December 5, 2019, 5:01 PM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.