Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girls and the boys eat."

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar yer.

4 yıl önce

28 Yorum


sonerkayap

Boys derken sanki voice gibi cikiyor azini sevdigimin kizi ya

2 yıl önce

ibrahimtop13

The girls and the boys eat. Derken kızlar ve oğlanlar yerler demek istemiyomu ? And nereye kayboldu cevap ta sıkıntı var bence

1 yıl önce

ingilizces9

Ya çok bilniş gibi yazoyosun insanlara olmuyo kendini akıllı sanan duo hep hak yiyo Bana katılan kim beyensin bana özelden yazsın

Beni dinlediğiniz için teş.

1 yıl önce

Firuze133904

Evet

1 gün önce

Beste973297

bazen boys için çocuklar diyo bazen erkekler diyo insanların kafası karışıyo bir karar verin lütfen

1 yıl önce

MetinAydinn

Boy = Oğlan Boys = Oğlanlar Man = Adam Men = Erkekler Child = Çocuk Children = Çocuklar Woman = Kadın Women = Kadınlar Girl = Kız Girls = Kızlar

4 hafta önce

Sena930930

Bu konuşma sorularında sesim yandex sunucusu gibi çıkıyo

10 ay önce

CALLGRAPHY

doğru okuyorum ve doğru çeviriyorum ancak hep yanlış diyor

10 ay önce

aliselim6134

bir harf yüzünden kabul etmedi y ayazıklar olsun

8 ay önce

PelinAKDEN1

Herşey tamam ama 'eat' yerine 'yer'diyorum .Yanlış diyip cevabın'yerler'olacağını söylüyor.'Yerler'olarak düzeltince de bu seferde cevabı'yer'diye gösteriyor.Kaç kere aynı durum oldu.Bu yüzden bu bölümü geçemiyorum.Lütfen yardımcı olun.

7 ay önce

ECEHAN5

''the'' nin anlamı nedir

3 yıl önce

zeynepeguler

'The'nın belirli bir anlamı yoktu. Belirli durumlarda isimden önce gelir. "The Apple" gibi. "Bilinen bir elmayı kast ediyor. Buna onlarca örnek verebiliriz.

3 yıl önce

NisanurDuy

Tşk

7 ay önce

refika55

eylemi yapan kişinin bildiği nesnelerden bahsederken nesneyi tanıdığını ifade etmek için kullanılır

1 yıl önce

zhr849023

Kızlar ve erkek çocuklar yer dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Hazal146462

The girl and boy childrens demediği için olabilir

10 ay önce

NisanurDuy

Kiz olsaydi kabil ederdi

7 ay önce

AlperAAK

yanlis yazdım ya

1 yıl önce

ozan782649

Ve yerine var dedik

1 yıl önce

ahmethakanaslan

aynen

1 yıl önce

smailEmre8

Yer kelimesi yoktu

1 yıl önce

MeteCan9

Siklarda yemek yoktu

1 yıl önce

mahirato
mahirato

The neden geliyor

1 yıl önce

BurakYILMA

çocuk ile oğlan bizim oralarda aynıdır ve biz oğlan demeyiz oğlan pek hoş karşılanmıyor malum!!!!

7 ay önce

emnmon

Kadinlar ve erkekler diyor ama a newspaper diyor newspapers olmasi gerekmezmi

3 ay önce

yavuz481342

S takısı boys ve girls e geldiği için

1 ay önce

a1Raq

Oğlan la erkeğin farkı ne!

2 ay önce

Firuze133904

Evet.erkek ve oglanin farki varmis.Giyim markalarinde etikete dikkat etseniz goreceksiniz.Bende baktiktan sonra oyrendim

1 gün önce