Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The girls and the boys eat."

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar yer.

4 yıl önce

68 Yorum


sonerkayap

Boys derken sanki voice gibi cikiyor azini sevdigimin kizi ya

2 yıl önce

NisanurDuy
9 ay önce

ibrahimtop13

The girls and the boys eat. Derken kızlar ve oğlanlar yerler demek istemiyomu ? And nereye kayboldu cevap ta sıkıntı var bence

2 yıl önce

ingilizces9

Ya çok bilniş gibi yazoyosun insanlara olmuyo kendini akıllı sanan duo hep hak yiyo Bana katılan kim beyensin bana özelden yazsın

Beni dinlediğiniz için teş.

1 yıl önce

Firuze133904

Evet

2 ay önce

Beste973297

bazen boys için çocuklar diyo bazen erkekler diyo insanların kafası karışıyo bir karar verin lütfen

1 yıl önce

MetinAydinn

Boy = Oğlan Boys = Oğlanlar Man = Adam Men = Erkekler Child = Çocuk Children = Çocuklar Woman = Kadın Women = Kadınlar Girl = Kız Girls = Kızlar

3 ay önce

Adem123970

Bekar erkekler galiba ':)

1 ay önce

zge926423
1 ay önce

Sena930930

Bu konuşma sorularında sesim yandex sunucusu gibi çıkıyo

1 yıl önce

CALLGRAPHY

doğru okuyorum ve doğru çeviriyorum ancak hep yanlış diyor

1 yıl önce

aliselim6134

bir harf yüzünden kabul etmedi y ayazıklar olsun

10 ay önce

PelinAKDEN1

Herşey tamam ama 'eat' yerine 'yer'diyorum .Yanlış diyip cevabın'yerler'olacağını söylüyor.'Yerler'olarak düzeltince de bu seferde cevabı'yer'diye gösteriyor.Kaç kere aynı durum oldu.Bu yüzden bu bölümü geçemiyorum.Lütfen yardımcı olun.

9 ay önce

ECEHAN5

''the'' nin anlamı nedir

3 yıl önce

zeynepeguler

'The'nın belirli bir anlamı yoktu. Belirli durumlarda isimden önce gelir. "The Apple" gibi. "Bilinen bir elmayı kast ediyor. Buna onlarca örnek verebiliriz.

3 yıl önce

NisanurDuy

Tşk

9 ay önce

refika55

eylemi yapan kişinin bildiği nesnelerden bahsederken nesneyi tanıdığını ifade etmek için kullanılır

2 yıl önce

beyznd4

thenin anlamı yok

3 yıl önce

nehirdeniz12

Ha ha ha

3 yıl önce

zhr849023

Kızlar ve erkek çocuklar yer dedim kabul etmedi

2 yıl önce

Hazal146462

The girl and boy childrens demediği için olabilir

1 yıl önce

NisanurDuy

Kiz olsaydi kabil ederdi

9 ay önce

AlperAAK

yanlis yazdım ya

1 yıl önce

ozan782649

Ve yerine var dedik

1 yıl önce

ahmethakanaslan

aynen

1 yıl önce

smailEmre8

Yer kelimesi yoktu

1 yıl önce

MeteCan9

Siklarda yemek yoktu

1 yıl önce

mahirato
mahirato

The neden geliyor

1 yıl önce

BurakYILMA

çocuk ile oğlan bizim oralarda aynıdır ve biz oğlan demeyiz oğlan pek hoş karşılanmıyor malum!!!!

9 ay önce

emnmon

Kadinlar ve erkekler diyor ama a newspaper diyor newspapers olmasi gerekmezmi

5 ay önce

yavuz481342

S takısı boys ve girls e geldiği için

3 ay önce

a1Raq

Oğlan la erkeğin farkı ne!

4 ay önce

Firuze133904

Evet.erkek ve oglanin farki varmis.Giyim markalarinde etikete dikkat etseniz goreceksiniz.Bende baktiktan sonra oyrendim

2 ay önce

emine199861

Ama bit ecjsks

2 hafta önce

tuesonay

hayır o da doğru da boys çocuklar yerinede geçiyor

2 yıl önce

bts537574

Yanlis bu yhaa

1 yıl önce

13s5I8

yanlislik var

1 yıl önce

berilnaz11

The girls kızlar Thé Boys erkekler anlamına geliyor kızlar ve erkekler sonuna fiil gelince kızlar ve erkekler yer manasına geliyor ama the boys yerine boys gelmeliydi

11 ay önce

ulenas

oğlanlar yerine çocuklar yazdığım için kabul etmedi

2 yıl önce

refika55

çocuklar children demek ,oğlan çocukluktan yetişkinliğe geçiş arasındaki erkekler için kullanılır man de adam demek

2 yıl önce

idil1256

evt benimde öyle oldu ya

1 yıl önce

Baran70608

Erkek çocukları yazmalısın

1 yıl önce

ParlakYldz
2 yıl önce

niyan18

kizlar erkrklerle yerler neden kabul etmio

2 yıl önce

tuesonay

çünkü öyle bir cümle yok

1 yıl önce

Baran70608

Mantıklı

1 yıl önce

berilnaz11

Kızlar ve erkekler yerler olcaktı kızlar erkeklerle yerler diyince cümle ingilizce karşılığı bozuluyor

11 ay önce

ozanodaba0

normal

2 yıl önce

SahinSerin

"Kızlar ve oğlanlar (ki bu oğlanlara erkek deseniz daha uygun olur) yemek yer" . neden yanlış kabul ediyor..

4 yıl önce

zeynepeguler

Çünkü burada 'yemek' yani 'food' kelimesi geçmiyor.

4 yıl önce

hamza10181

'Food' fiil degil ki 'eat' fiil

1 yıl önce

SergenKaya

teşekkürler :)

4 yıl önce

mahmutkaya01

mantıklı

4 yıl önce

hamza10181

'Food' yemek dir isim

1 yıl önce

suveybemerve

Yemek = Food bu cümlede yemek kelimesi bulunmamaktadır. Bu nedenle sizin yazdığınız cümle yanlıştır

4 yıl önce

hakankartal4

erkekler büyükleride kapsar

2 yıl önce

yusrasengul

Dogru yazdim ama bir tane kelime yanlis diye kabul etmedi

3 yıl önce

MehmetSaid9

Sana katılıyorum

3 yıl önce

MehmetSaid9

Sana katılıyorum

3 yıl önce

nilozam

kızlar ve oğlanlar yer olacak

4 yıl önce

hamza10181

Evet bende de ayni hatayıverdi yanliş bence

1 yıl önce

selmankart

Niye kadinlari kabul etmiyoooo

3 yıl önce

MertGodek

Bu cumlede "Girls" var yani "Kızlar".Egerki "Women" Olsaydi "Kadınlar" Olurdu.

3 yıl önce

emosunyo

ben oğlanlar ve kızlar yer dedim. yanlış kabul etti

3 yıl önce

ThanksThee

Motomot çeviri yapmak lazım. Bende de öyle oldu

3 yıl önce

Ebrar1231

Tabi yanlış olur mesela annem yemek yapıyor babam bahçeyi suluyor derken babam yemek yapıyor annem bahçeyi suluyor desek yani yanlış olur

3 yıl önce

beyznd4

boys çocuklar anlamına gelmiyo muydu

3 yıl önce

ZuhalAras

Yuh The children o :)

3 yıl önce