1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The girls and the boys eat."

"The girls and the boys eat."

Çeviri:Kızlar ve oğlanlar yer.

February 17, 2014

89 Yorum


CALLGRAPHY

doğru okuyorum ve doğru çeviriyorum ancak hep yanlış diyor


Beste973297

bazen boys için çocuklar diyo bazen erkekler diyo insanların kafası karışıyo bir karar verin lütfen


MetinAydinn

Boy = Oğlan Boys = Oğlanlar Man = Adam Men = Erkekler Child = Çocuk Children = Çocuklar Woman = Kadın Women = Kadınlar Girl = Kız Girls = Kızlar


merve_pelin

Herşey tamam ama 'eat' yerine 'yer'diyorum .Yanlış diyip cevabın'yerler'olacağını söylüyor.'Yerler'olarak düzeltince de bu seferde cevabı'yer'diye gösteriyor.Kaç kere aynı durum oldu.Bu yüzden bu bölümü geçemiyorum.Lütfen yardımcı olun.


_BURAK_POLAT_

onları yapan da insan bi saygınız olsun herkes hata yapabilir


Sena930930

Bu konuşma sorularında sesim yandex sunucusu gibi çıkıyo


sonerkayap

Boys derken sanki voice gibi cikiyor azini sevdigimin kizi ya


aliselim6134

bir harf yüzünden kabul etmedi y ayazıklar olsun


Nergis54439

O bir harf bile çok önemliymiş onu öğrendim


kutlumelisa41

Çok saçma bir cümle oldu ama bunu şaşırtmak için yapıyorlar çok güzel bir uygulama


NisaKo11

Yer yok napcam simdi


ECEHAN5

''the'' nin anlamı nedir


zeynepeguler

'The'nın belirli bir anlamı yoktu. Belirli durumlarda isimden önce gelir. "The Apple" gibi. "Bilinen bir elmayı kast ediyor. Buna onlarca örnek verebiliriz.


refika55

eylemi yapan kişinin bildiği nesnelerden bahsederken nesneyi tanıdığını ifade etmek için kullanılır


zhr849023

Kızlar ve erkek çocuklar yer dedim kabul etmedi


Hazal146462

The girl and boy childrens demediği için olabilir


MuhammedTr849074

Childrens diye birşey yok s takısı gelmez


NisanurDuy

Kiz olsaydi kabil ederdi


ibrahimtop13

The girls and the boys eat. Derken kızlar ve oğlanlar yerler demek istemiyomu ? And nereye kayboldu cevap ta sıkıntı var bence


AlperAAK

yanlis yazdım ya


ozan782649

Ve yerine var dedik


smailEmre8

Yer kelimesi yoktu


MeteCan9

Siklarda yemek yoktu


mahirato

The neden geliyor


ingilizces9

Ya çok bilniş gibi yazoyosun insanlara olmuyo kendini akıllı sanan duo hep hak yiyo Bana katılan kim beyensin bana özelden yazsın

Beni dinlediğiniz için teş.


BurakYILMA

çocuk ile oğlan bizim oralarda aynıdır ve biz oğlan demeyiz oğlan pek hoş karşılanmıyor malum!!!!


emnmon

Kadinlar ve erkekler diyor ama a newspaper diyor newspapers olmasi gerekmezmi


yavuz481342

S takısı boys ve girls e geldiği için


a1Raq

Oğlan la erkeğin farkı ne!


Firuze133904

Evet.erkek ve oglanin farki varmis.Giyim markalarinde etikete dikkat etseniz goreceksiniz.Bende baktiktan sonra oyrendim


MehmetKara684909

İnstagram memoo2_0_


tulay890385

Arkadaşlar boys kelimesi er kek çocuk degilmiydi


beyza225407

Slm nasıl gidiyor ingilizce benim kötü


helin199447

Gayet de kabul ediyo aslinda


sessizfirt

"The girls and boys eat" bu şekilde oluyor çeviriden baktim sadece başa "the" koydum baktim ayni anlami


emre10262

Bi erkekler diy bi oganlar diy iyi kadinlarada arvadlar demiy


HacerKarak8

Kızlar ve erkekler yer olmıycakmı söylüyorum kabul etmiyo


HacerKarak8

Kızlar ve oğlanlar yer diyorum olmuyo


onur66666

"The girls and the boys eat" doğruyken "The boys and the girls eat" neden yanlış aga?


bpofficial

HELLO WE BLACKPİNK!


nezahathobu

Abi dogru ya yanlis diyo


Ensar221081

Bazen art arda 8 falan yapıyorum tam çeviri heliyo kelimenin doğrusun yazıyorum ve yanlış diyo ama aşağıda aynı kelime yazıyo bütün ilerlemem gidiyo


Ensar221081

E aynı kelimeyi yazdım yanlış diyo


Melisa1133123

Cvp kızlar ve oğlanlar yer


probrawler2

Kizlar ve oglanlar yer yaziyom bin kere.ama cabalar nafile cevaba yine aynisini diyor . Bug oluyor. Lütfen bunu duzeltin


Aydan653487

Yaa neden bu kadar kotu seyler soyluyorsunyz. İstemiyosaniz silin gitsin


ali694582

Bu cevap yanlış gösteriyor ama doğru


berfinnur_5253

And kelimesini hiçbir zaman okuyamıyorum ona göre


pparlak44

Yer kelimesi yok bende sizde var mı?


Fenliselirem

Neden the koyuyoruz bi turlu anlamadim gitti bi yardim edin plss


Tebriz308774

Sadece caliwmak qerek


yeternuroz

oglanlaryer bitişik yazdım diye yanlış saydılar yaaa


fadimeasla3

Doğru okuyorum ama yanlış oluyor


Emre791418

Yanımda sürekli bir kişi ses çıkartıyor,sesimi anlamıyor


Emre791418

Ben bir saattir kendi yazdığım yorumu bulamıyorum.Uygulama çok güzel valla sayesinde bilmediğim kelimeleri öğrendim.Özel ingilizce öğretmenim bile öğretmedi bunları bana.


remBoyraz

Yer kelimesinin İngilizcesi yok bi kere


remBoyraz

Eat Türkçesi yok altta


ader1988

ben şu anda konuşamıyorum basıyorum öyle bir saat gelmiyor arkadaşlar


Ebrar674910

Oğlanlar için Boys işaretliyorum yanlış diyor boy yapıyorum doğru cevap Boys diyor çıldıracam


Ebrar674910

Oğlanlar için bazen doğru cevap Boys bazende boy diyor insanların kafasını karıştırıyorlar bir karar verin artık


azsxdcfvf12b

sınıf ayarlama varmu


Pnar398062

Kızlar matinkli


dilek157249

Ya dogru söylediğim halde yanlis diyo


idalpnar

"Yer" kelimesi yok


idalpnar

"Yer" kelimesi yok?


sehersezgn

The basa geliyir ama hic bir şey ifade etmıyorlar neden geliyorlar peki


Sude839955

Abi boys erkekler de olur ne sacma sey

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.