"Erkekler çalışırlar."

Çeviri:The men work.

4 yıl önce

27 Yorum


zeynep.ire

The boys work yazdım olmadı.Boy kelimesini oğlan olarak kabul ediyor ama oğlan da erkek de aynı zaten

4 yıl önce

Buse005

Boy: Erkek çocuk (oğlan) anlamına gelir. Man ise: Adam anlamına gelir. Boy daha yetişkin değildir man ise yetişkin bir kimsedir. Bu nedenle ikisi arasında fark vardır.

2 yıl önce

HKKN
HKKN

Guys work. olmaz mı?

4 yıl önce

bthn01

Sayılabilen şeylerden önce article gelmeli yani the ya da 'a' gelmek zorunda

4 yıl önce

FurkanKira

Study neden olmadııı ??

4 yıl önce

WorkerPlayer

Study ders calismak anlamina gelir

4 yıl önce

beypazari

The'yı va diye okuyor bu dogrumu

3 yıl önce

cansu561447

Neden basina the getiriliyor

2 yıl önce

Semih62714

Neden The geldi

2 yıl önce

resul905578

Work kelimesini deneyin

2 yıl önce

CemTuran

Bu the yi kullanmak gerekiyomu gerekmiymu

2 yıl önce

Bilge678987

The work men in nesi yanlis

2 yıl önce

Sinan457961

He, She, It de fiillere "s" takısı geliyor. He ile Men arasındaki fark nedir? İkiside erkek demekse He de "s" takısı geliyorsa Men dede gelmesi gerekmez mi?

2 yıl önce

Swindler4567

The man work yazdım kabul etmedi men olcakmıs illa

2 yıl önce

paperboy517

The boys work yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

chiefkeeff

the men work erkek çalışıyor anlamında olmuyor mu ?

1 yıl önce

musafsan

The men are work olmaz mi cumle?

1 yıl önce

zet791512

the mens are works yazdım ve kabul edilmedi?!

1 yıl önce

ErkanYldrm11

Men work yazdım kabul etti ama çoğul değil ki men work

1 yıl önce

s.kucukel

Ya the mans work yazdım olmadı erkek man demek değilmi

4 yıl önce

WorkerPlayer

Yanlış çünkü man=adam men=adamlar İngilizce'de "mans" diye bir kelime yok çünkü.

4 yıl önce

giallorosso1923

Erkek =boy olarak algiliyor. Adam =man ayni sekilde kiz =girls kadin =woman

4 yıl önce

Zeynepsude746258

Evet man adamlar demek ama adamlar mans değil Men demektir ingilizce'de

2 yıl önce

aysenmercan

He yazdim olmadi

3 yıl önce

Buse005

He bir zamirdir, fakat man bir isimdir. Zaten erkekler diyor, he değil they olurdu ama dediğim gibi he bir zamir olduğu için olmaz. Men gelmeli, erkekler dediği için...

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.