1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Erkekler çalışırlar."

"Erkekler çalışırlar."

Çeviri:The men work.

February 17, 2014

20 Yorum


zeynep.ire

The boys work yazdım olmadı.Boy kelimesini oğlan olarak kabul ediyor ama oğlan da erkek de aynı zaten


Buse005

Boy: Erkek çocuk (oğlan) anlamına gelir. Man ise: Adam anlamına gelir. Boy daha yetişkin değildir man ise yetişkin bir kimsedir. Bu nedenle ikisi arasında fark vardır.


Taner216542

Adam yetiskinler icin boy çocuklar için


Sinan457961

He, She, It de fiillere "s" takısı geliyor. He ile Men arasındaki fark nedir? İkiside erkek demekse He de "s" takısı geliyorsa Men dede gelmesi gerekmez mi?


Aur0ra_

Men çoğul o yüzden gelmez man deseydi tek bir kişi olurdu o zaman gelirdi


beypazari

The'yı va diye okuyor bu dogrumu


cansu561447

Neden basina the getiriliyor


resul905578

Work kelimesini deneyin


CemTuran

Bu the yi kullanmak gerekiyomu gerekmiymu


Bilge678987

The work men in nesi yanlis


Aur0ra_

The men'e gelir the men burada özne work'te yüklem olduğu için menden sonra gelir


Swindler4567

The man work yazdım kabul etmedi men olcakmıs illa


Aur0ra_

Man tekil men çoğul çüknü


paperboy517

The boys work yazdım kabul etmedi


chiefkeeff

the men work erkek çalışıyor anlamında olmuyor mu ?


musafsan

The men are work olmaz mi cumle?


zet791512

the mens are works yazdım ve kabul edilmedi?!


ErkanYldrm11

Men work yazdım kabul etti ama çoğul değil ki men work

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.