1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want less soup."

"I want less soup."

Fordítás:Kevesebb levest kérek.

February 17, 2014

7 hozzászólás


Gri48miKeCUS

Miért nem fogadja el, hogy: Kevesebb levest szeretnék. Én nem szeretek "akarni", hanem udvariasan kérni!

February 17, 2014

GrgSzabolcs

az akarok-ot most sem fogadta el

May 24, 2016

RbertSimon1

ITT A WANT MIERT JELENT KEREK ET A MASIK FELADVANYBAN VISZONT CSAK AKAROK OT?? MOST AKKOR KEREK VAGY AKAROK VAGY MINDEGYIK?

April 11, 2014

PannaL1

Eredetileg "akarni"-t jelent, de hát így is fordítja :)

June 19, 2019

PannaL1

És a mondatkörnyezet számít sokat a jelentésben

June 19, 2019

bardospince

soup helyett szim-t érteni.

August 22, 2019

BLacee

Igen! Teljesen sz@rul lehet hallani.

September 16, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.