A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Drink your milk, my son."

Fordítás:Idd meg a tejed, fiam.

4 éve

5 hozzászólás


mosolymuvek

idd a tejedet, fiam?

4 éve

enzo.corte

Ezzel kijelentek, vagy felszolitok?? -Szerintem az (angol) mondat vegere felkialto jel kellene.

3 éve

OldAkita

Ahogy én tudom, az angol nem azzal jelzi a felkiáltást hogy jelet tesz a mondat végére, hanem hogy nem tesz személyes névmást az ige elé.

3 éve

myplay5656

Igyad meg a tejedet, fiam. - szerintem ez is jó...

3 éve

Sztankay54

Szövegkörnyezet nélkül rossz a feladat,mert nem tudható,hogy felszólítás vagy kijelentés.

1 éve