"A könyvei?"

Fordítás:Her books?

4 éve

11 hozzászólás


Oliver0117

Az miért nem jó hogy Are there her books?

4 éve

Nordako

Kiválasztós volt: Miért nem jó a "His books?" És a "Her books?" És miért jó az "Its books?"?

4 éve

Pratie

Ezt már szerettem volna kérdezni, hogy nem lehetne valami megoldást találni nemekre? Pl: "A könyvei? (lánynak) - Her books?" vagy "A könyvei? (fiúnak) - His books?"

4 éve

jacqesfrezeres

Itt nem vonatkozhat rám is, mint "Your books?"

3 éve

Zente5

Mert azt irtab hogy your miközden azt kellet volna írnob hogy his vgy shi.

1 éve

Nonszy01

Az itt miért nem jó hogy his books?

4 éve

icuj

jó,mert nálam elfogadta

4 éve

klra502854

it is her books ,it is his books

11 hónapja

MiklsSzabo3

its books

11 hónapja

Gabi739116

ha átmásolom a "helyes megoldást",akkor sem fogadja el

11 hónapja

SmuelSoma

Hol itt a kérdő szerkezet? Ez csak egy egyszerű kijelentés.

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.