A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ez reggeli?"

Fordítás:Is it breakfast?

4 éve

10 hozzászólás


Gizus123

Nem lehet az is jó fordítás, hogy "Is it a breakfast?"

4 éve

jegaevi
jegaevi

nem mert az azt jelenti: Ez egy reggeli?

4 éve

jany1284

A..... this is a breakfast miért nem jó?

4 éve

OrsiBartha

Mert ez kijelentő mondat, nem kérdő.

4 éve

HystericalB

This? az nem azt jelenti hogy ez? :D

4 éve

Madartojas

De kérdő mondatnál fordított sorend nem?

4 éve

miklos44

Miért rossz a "Is this a breakfast."?

4 éve

JuniperBoro

egyáltalán nem rossz legalábbis én úgy tudom

3 éve

JuniperBoro

de lehet hogy az a baja hogy még nem tanultad

3 éve

ZoltnVisny

Azért mert itt határozatlan nevelő van (egy) de ő határozottat kért..

3 éve