Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"You play with the figures."

Tłumaczenie:Grasz figurami.

1 rok temu

7 komentarzy


Jaro270982

Czemu zdanie: Grasz z figurami jest niepoprawne?

1 rok temu

ZawiszaBialy

Wpisalem grasz figurami i jest ok ale niby co to znaczy po polsku? :S Można tak powiedzieć szachiscie ale to wciąż nie ma sensu

11 miesięcy temu

stan197413

Bzzzzzzdeeeeetaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 miesięcy temu

nopmop
nopmop

Pozdrowienia dla Warhammerowców ;)

9 miesięcy temu

malgosia715652

Grasz figurami a ty grasz figurami-to przypadkiem nie znaczy to samo???

6 miesięcy temu

michal595142

??????

4 miesiące temu

Robert588729

Kto to tłumaczy masakra

1 tydzień temu