A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They need us."

Fordítás:Szükségük van ránk.

4 éve

11 hozzászólás


kisboszi26

Ők kellenek nekünk-re fordítottam.most megint belezavarodtam és nem értem.

4 éve

kaysakoo

Mindenkinek válaszolom: Alany, Állítmány, Tárgy a sorrend a kijelentő mondatban. Amit írtál az: 'we need them' lett volna

4 éve

Gyula22

"ők kellenek nekünk" Miért nem jó?

4 éve

Csacsika2

kellünk nekik -így elfogadja

2 éve

Balaggge

Vagy akarnak bennünket

4 éve

OldAkita

Kellünk nekik, elfogadva.

4 éve

F.Nikoletta

Ők kellenek nekünk miert nem jo?

4 éve

Csacsika2

mi kellünk nekik, nem ők kellenek nekünk !

2 éve

Magdi57

Nekem is az a problémám, hogy szerintem ők kellenek nekünk. Hiszen they=ők, us= nekünk.

4 éve

ImreBecze

ők kellenek nekünk és nem fogadja el... pont forditva kellene lennie them need we szerintem ez jelenti azt hogy mi kellünk nekik-..-

4 éve

Csacsika2

azt írtam: kellünk nekik ! -elfogadta!

2 éve