"They need us."

Fordítás:Szükségük van ránk.

February 17, 2014

13 hozzászólás


kisboszi26

Ők kellenek nekünk-re fordítottam.most megint belezavarodtam és nem értem.

May 24, 2014

kaysakoo

Mindenkinek válaszolom: Alany, Állítmány, Tárgy a sorrend a kijelentő mondatban. Amit írtál az: 'we need them' lett volna

July 20, 2014

Gyula22

"ők kellenek nekünk" Miért nem jó?

May 25, 2014

Csacsika2

kellünk nekik -így elfogadja

December 5, 2015

Balaggge

Vagy akarnak bennünket

February 17, 2014

OldAkita

Kellünk nekik, elfogadva.

May 13, 2014

F.Nikoletta

Ők kellenek nekünk miert nem jo?

June 7, 2014

Csacsika2

mi kellünk nekik, nem ők kellenek nekünk !

December 5, 2015

Magdi57

Nekem is az a problémám, hogy szerintem ők kellenek nekünk. Hiszen they=ők, us= nekünk.

July 15, 2014

ImreBecze

ők kellenek nekünk és nem fogadja el... pont forditva kellene lennie them need we szerintem ez jelenti azt hogy mi kellünk nekik-..-

July 30, 2014

Adam1978

Erre a javaslatra ezt küldtem ki válasznak: ha (ők) kellenek nekünk, akkor nekünk van szükségünk őrájuk, tehát ez angolul "we need them" lenne!

October 20, 2018

Csacsika2

azt írtam: kellünk nekik ! -elfogadta!

December 5, 2015

meszlenyi74

Lehet hülyeséget kérdezek, de én már belekavarodok a lét igékbe, hogy mikor használjuk. Az előző leckében pl They are my suits. kellett a létige, itt meg nem?

March 15, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.